תקיפה מינית (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
תקיפה מינית (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

צעיר מעילוט חשוד בניסיון אונס של קשישה בחיפה

שוטרי תחנת חיפה עצרו צעיר בן 25 מהכפר עילוט שבגליל בחשד לתקיפה ולביצוע ניסיון אונס ומעשה סדום בקשישה בשנות ה-80 לחייה בעת שישנה בדירתה בחיפה. בכוונתה של המשטרה לבקש מבית משפט השלום בחיפה להאריך את מעצרו של החשוד

פורסם בתאריך: 7.8.20 17:56

המשטרה עצרה היום (שישי) אחר הצהריים צעיר בן 25 מהכפר עילוט שבגליל בחשד לתקיפה ולביצוע ניסיון אונס ומעשה סדום בקשישה בשנות ה-80 לחייה בעת שישנה בדירתה בחיפה.

מדוברות המשטרה נמסר כי המעצר התאפשר בעקבות חקירה שנפתחה השבוע בתחנת חיפה לאחר קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לביצוע ניסיון אונס ומעשה סדום בקשישה על ידי אלמוני שנמלט מהמרפסת. חוקרי תחנת חיפה ושוטרי יחידת הזיהוי הפלילי המחוזית ניהלו חקירה שכללה איסוף של ממצאים פורנזיים בבית הדירות שבה מתגוררת הקשישה, ביצוע סריקות, גביית עדויות, תפיסת מצלמות אבטחה והפעלת אמצעים טכנולוגיים שונים, אשר הביאו לחשיפתו של החשוד במעשה.

עוד נמסר כי בהתאם לממצאים שנאספו עד כה ולצורכי החקירה, בכוונתה של המשטרה לבקש מבית משפט השלום בחיפה להאריך את מעצרו של החשוד.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מעניין מה היה קורה אם יהודי היה עושה את זה לסבתא פאטימה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עד לאן הם הגיעו ????? ממה הם עשויים החיות אדם האלו ??? סבתא בת 80 לאנוס????? לסרס את כולםםם דחוףף !!!! בהמות מסריחות גועליות איכס גועל נפש ימח שמם ושם זכרם אמן אמן אמן!!!!! איתם רוצים לעשות שלום אי אפשר לחיות איתם בחייםםם!!!! שיעפו לקיבינימט

  3. אנונימי

    צריך לקבור אותו מתחת לאדמה חי ערבי מסריח הם שטופי זימה אין להם אלוהים ימח שימם של כולם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר