כלב מסוג פיטבול ׁ(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
כלב מסוג פיטבול ׁ(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

כתב אישום: שיסה כלב פיטבול בשני אנשים

התביעה המשטרתית הגישה כתב אישום נגד תושב חיפה בשנות ה-20 לחייו שלפי החשד שיסה את כלבו מסוג פיטבול בשני תושבי העיר בשנות ה-30 לחייהם בעקבות ויכוח. לקורבנות נגרמו פצעי נשיכה עמוקים ברגליהם, והם פונו לקבלת טיפול במרכז הרפואי בני ציון. הכלב הועבר לידיו של הווטרינר העירוני

פורסם בתאריך: 23.8.20 10:04

התביעה המשטרתית הגישה כתב אישום נגד תושב חיפה בחשד ששיסה את כלבו מסוג פיטבול בשני תושבי העיר. המקרה אירע לפני כשבועיים, ובעקבותיו פתחה המשטרה בחקירה.

מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בעיר עולה כי במהלך ויכוח סתמי בין החשוד, תושב חיפה בשנות ה-20 לחייו, לקורבנות, תושבי העיר בשנות ה-30 לחייהם, איים החשוד על השניים ושיסה בהם את כלבו. לקורבנות נגרמו פצעי נשיכה עמוקים ברגליהם, והם פונו לקבלת טיפול במרכז הרפואי בני ציון.

שוטרי תחנת חיפה שהגיעו למקום ערכו סריקות אחר החשוד שהסתתר בבניין סמוך ועצרו אותו לחקירה בתחנת המשטרה, ואילו הכלב הועבר לידיו של הווטרינר העירוני. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, ובסוף השבוע הגישה נגדו חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. דורון פיטבול

    תספרו מה קרה בין בעל הכלב לקורבנות .. הכלב לא אשם ולא צריך לעבור סירוס כעונש בכלל בני אדם .. הכלב עשה את עבודתו .. דין כלב משטרה כדין כלב אזרחי

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד. לא לתת להם לטייל חופשי עם הרוצחים הללו. מי שמגדל כזה כלב, הוא עצמו חרא זבל שטן ופושע !!!!!!!!!!!!!!!! להחרים את הכלב לצמיתות. שילמדו. חיות יותר אנושיות מהאדם שמגדל כאלו רוצחים !!!!!!!!!!!!!!!!

  3. אזרח

    שיתבעו תביעה אזרחית בהרבה כסף. כלב כזה דינו כירי בנשק ללא רשיון בשטח בנוי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר