השמשה המנופצת של רכב הפיקוח העירוני (צילום: דוברות משטרת ישראל)
השמשה המנופצת של רכב הפיקוח העירוני (צילום: דוברות משטרת ישראל)

נעצר חשוד בניפוץ שמשת רכב של הפיקוח העירוני

תושב חיפה בן 41 נעצר על ידי המשטרה לחקירה בחשד שניפץ באמצעות אבן שמשת רכב של הפיקוח העירוני, ככל הנראה לאחר שנרשם לו דוח בשל אי עטיית מסיכה. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים

פורסם בתאריך: 12.10.20 09:49

המשטרה עצרה אתמול (ראשון) לחקירה תושב חיפה בן 41 בחשד שהשליך אבן לעבר רכב של הפיקוח העירוני, ככל הנראה לאחר שנרשם לו דוח בשל אי עטיית מסיכה מפקחי עיריית חיפה.

מהחקירה עולה כי החשוד ניפץ את שמשת הרכב באמצעות אבן גדולה. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים, ומכלול הראיות יועברו למחלקת התביעות לשם המשך מיצוי הדין עמו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אנדראס באדר

    זה לא פיקוח עירוני אלא אוסף של חדלי אישים שמתעמרים באופן שיטתי בתושבים. הגרועים ביותר הם השיטור המשולב. שם יש פקחים שמשחקים בלהיות שוטרים. סעו פעם אחרי אחת ה"ניידות" שלהם וראו כמה עבירות תנועה הם מבצעים.
    ההשתוללות של פקחי עירית חיפה החלה בימי עמרם מצנע או בשמו האמיתי עמרם מצרע. הא נתן להם "גב" ומינה את את בני דויטש לראש אגף הפיתוח. או אזה החלה ההשתוללות הבלתי מרוסנת של פקחי העיריה כשבני דויטש חשב את עצמו לשריף האיזורי והתנהג בהתאם.
    לגבי ידוי האבן חז"ל אמרו אין שמחה כשמחה לאיד. לא רק שהאיש השבית לפורעי החוק את הרכב הוא הגדיל לעשות הוא השבית טויוטה קורולה אחד מכלי הרכב הגרועים שבנמצא והשנואים עלי ביותר. לשיטתי מגיע לו פרס.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר