בניין אגף אכיפת הגבייה של עיריית חיפה
בניין אגף אכיפת הגבייה של עיריית חיפה

המשטרה חוקרת: חשד לירי על בניין אגף הגבייה

המשטרה חוקרת תלונה של עיריית חיפה על שני מקרים בהפרש של שבועיים זה מזה שבהם נגרם נזק לחלונות בבניין אגף אכיפת הגבייה. לטענתם של גורמים בעירייה, החשד הוא שהנזק נגרם מרובה אוויר מכיוון שבמקום לא נמצאו קליעים

פורסם בתאריך: 15.11.20 07:57

תחנת משטרת חיפה פתחה בחקירת נסיבותיהם של שני מקרים שבהם נגרם נזק לחלונות בבניין אגף אכיפת הגבייה בעיריית חיפה. כפי שעולה מהפרטים המצויים בידי העירייה והמשטרה, מדובר בשני מקרים שאירעו בהפרש של שבועיים זה מזה.

לטענתם של גורמים בעירייה, במקרה הראשון גילו עובדים בבניין שהגיעו לעבודה חור באחד מהחלונות, ולפי החשד מדובר בחור של קליע. המקרה השני אירע כעבור שבועיים, ובעקבות כך הגישה העירייה תלונה במשטרה, וזו פתחה בחקירה.

 

 

עוד טוענים גורמים בעירייה כי החשד הוא שהנזק נגרם מרובה אוויר מכיוון שבמקום לא נמצאו קליעים. גורמים במשטרה אישרו ל"כלבו – חיפה והקריות" כי בשני המקרים שנחקרים כעת לא נמצאו קליעים.

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "המשטרה חוקרת את האירועים המדוברים".

ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה פתחה בחקירה בעקבות קבלת תלונה בדבר גרימת נזק לחלון בבניין העירייה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. הבטחון האישי בשפל המדרגה

    הבטחון האישי בעיר נרמס.
    יש תחושה שהמשטרה נמנעת לאכוף ומאפשרת לגורמים פליליים ובכלל לתושבים להתפרע להשחית להתקהל ולהשליט פחד וגם לגורמים זרים שמרגישים אוירת "הכל מותר לנו כי המשטרה לא תפעל"

  2. הולך רגת שעד לשקרים ב 3 מקרים שראיתי במו עיני של שוטרת בחליסה

    המשטרה מפעילה שוטרת שיושבת ברמזור בחליסה וכל רכב שני היא אומרת ונותנת דוחות על שימוש בנייד, הייתי עד לכמה מקרים כי פשוט עמדתי במקום שהיא אומרת רכבים וגיליתי שהרבה נהגים טוענים שאין להם ברכב טלפון בכלל והיא קושי. דוחות כאילו שיש לה מכסה לרשום כל יום, שוטרת נבלה אם הייתה לי עושה את זה הייתי מעדיף להיעצר על תקיפת עובד ציבור שיביאו ונבדקו שאין לי טלפון באוטו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר