רונן שיך (צילום: מאשה אברבוך, המקום הכי חם בגיהנום)
רונן שיך (צילום: מאשה אברבוך, המקום הכי חם בגיהנום)

עובד עירייה לשעבר הורשע בהפצת סרטונים מיניים

רונן שיך, לשעבר עובד בעיריית חיפה, הורשע בריבוי עבירות של הטרדה מינית והתנכלות בהתאם לחוק הסרטונים, בפגיעה בפרטיות, בפרסום שירותי זנות ובמרמה והפרת אמונים. שיך הקים, הפעיל וניהל קבוצות וערוצים בטלגרם ששימשו להפצה של תמונות וסרטונים בעלי תוכן מיני של 186 ישראליות

פורסם בתאריך: 12.1.21 14:56

בית משפט השלום בחיפה הרשיע את רונן שיך, לשעבר עובד בעיריית חיפה, בריבוי עבירות של הטרדה מינית והתנכלות בהתאם לחוק הסרטונים, בפגיעה בפרטיות, בפרסום שירותי זנות ובמרמה והפרת אמונים, וזאת בגין הקמה, הפעלה וניהול של קבוצות וערוצים באפליקציית טלגרם, אשר שימשו פלטפורמה להפצה של תמונות וסרטונים המכילים תוכן מיני של מאות נשים ונערות ישראליות.

בכתב האישום המתוקן שבו הודה הנאשם יש 186 מתלוננות, ומפרקליטות המדינה נמסר כי מדובר בהרשעה בכתב אישום בעל הנפח הגדול ביותר שהוגש בישראל בגין עבירות על חוק הסרטונים, הן מבחינת מספר נפגעות העבירה והן מבחינה היקף התפוצה של התכנים המיניים.

לפי כתב האישום המתוקן, שהוגש על ידי עוה"ד איתי גוהר ומורן אשול ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, ואשר בו הודה הנאשם במסגרת הסדר טיעון, נהג שיך להפיץ תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני של נשים ונערות ישראליות ללא הסכמתן, שבהם נחזות צעירות ישראליות בצירוף של פרטיהן האישיים והפרופיל האישי שלהן ברשתות החברתיות, וזאת לשם זיהוין וכדי להוכיח לחברי הקבוצות כי מדובר בנשים ישראליות שאינן עובדות בתעשיית המין. בקבוצות שאותן יצר וניהל שיך היו עשרות אלפי משתמשים שצרכו את התכנים הללו.

 

 

בכתב האישום המתוקן מפורט עניינן של 186 מתלוננות שמסרו תלונות במשטרה בגין הפצת תמונות וסרטונים אינטימיים שלהן. עוד מתואר בכתב האישום כיצד בנה שיך "פאנל שליטה" שאפשר לו לשלוט בעשרות הקבוצות שיצר בטלגרם באמצעות בוטים. נוסף על כך מתואר כיצד השתמש הנאשם בקבוצות ובערוצי טלגרם על מנת לפרסם מודעות בדבר שירותי זנות תמורת תשלום. בגין פעולות אלה הוא הורשע בריבוי עבירות של פרסום שירותי זנות.

כמו כן הורשע הנאשם בריבוי עבירות של מרמה והפרת אמונים ובפגיעה בפרטיות מכיוון שבעת עבודתו במחלקת הגבייה בעיריית חיפה הוא נהג להעתיק במרמה פרטים של כרטיסי חיובי שאליהם נחשף בעבודתו, וזאת ללא רשות של מעסיקיו ובעלי הכרטיסים וללא ידיעתם.

הסדר הטיעון אינו כולל הסכמה לעניין העונש, והפרקליטות תבקש עונש של שש שנות מאסר בפועל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. שבתאי

    וכמובן התלבושת המסורתית של כיפה שחורה גדולה על הראש. כגודל הכיפה גודל הנכלוליות

  2. שפרה רוזנבוים

    לא סתם הוועד מפחד מכל שינוי ארגוני. בתקופת יהב ומצנע בפחדו לריב עם הוועד כל המשפחות דרך הוועד הביאו את קרובי המשפחה שלהם לעשות בעירייה מה שהם רוצים. חצי מהתקציב הרגיל הולך על משכורות. על מה בדיוק? הישרות בכל אגפי העירייה על הפנים והעובדים בסיאסטה

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גלי ס. היקרה, אין קשר בינו לבין ראש העיר הנוכחית. הוא עובד לשעבר. כלומר: מתקופת יונה יהב .
    אבל…איך אומרים, המקלדת סובלת הכל…

  4. רון

    כרמל מעודה לא יושבת 6 שנים.. אז לא סביר שהוא ישב 6שנים.
    כנראה ישתחרר על התנהגות טובה פחות מה שישב עד עכשיו.. עוד שנה שנתיים הוא בחוץ

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר