מופע במסגרת פסטיבל חיפה 100 לייב (צילום: צבי רוגר)
מופע במסגרת פסטיבל חיפה 100 לייב (צילום: צבי רוגר)

פסטיבל "חיפה 100 לייב" יחזור בחורף במתכונת חדשה

הפסטיבל, שבשנים הקודמות התקיים בקיץ, ייערך השנה בחורף. מנהליו הקודמים, בני הזוג הדס ואיסר אריאל, פרשו מניהולו ובמקומם התמנה בן ריפתין, מפיק מוזיקלי והבעלים לשעבר של מועדון הסירופ

פורסם בתאריך: 3.9.17 12:30

פסטיבל "חיפה 100 לייב", שהתקיים בשלוש השנים האחרונות בחודשי הקיץ, יחזור במתכונת חדשה בחורף בניהולו האמנותי של המפיק המוזיקלי בן ריפתין. בשלוש השנים הקודמות ניהלו את הפסטיבל איסר אריאל (לשעבר טננבאום), יוצא להקת רוקפור, ובת זוגו הדס אריאל (לשעבר אופיר-יזרעאל). השניים אמרו ל"כלבו – חיפה והצפון" שהם ויתרו על ניהול הפסטיבל.

אריאל, שעבר לפני כארבע שנים מתל אביב לחיפה, גיבש בשנים שחלפו את רשימת הלהקות שהופיעה בברים ובמועדונים בעיר התחתית. במקביל פתחו בני הזוג את בית ספר למוזיקה רוק סיטי. לדבריהם, עזיבתם לא לוותה בטונים צורמים ונבעה מסיבות אישיות ומרצונם להשקיע בבית הספר שלהם.

מתכונת הפסטיבל אפשרה כניסה בחינם להופעות במספר רב של מקומות בעיר התחתית במשך שלושה ימים. ההופעות התקיימו בזו אחר זו כאשר בסך הכל נערכו 100 הופעות. רשימת המופיעים כללה הרכבים ידועים והרכבים אלמוניים, שחלקם חיפאיים וחלקם מחוץ לעיר. הרשימה היתה אמורה לשקף את המתרחש בתחום המוזיקה העצמאית, בשוליים של תעשיית המוזיקה, ולהציג את הקווים החדשניים, המתקדמים והפחות מסחריים במוזיקה הישראלית.

העברת השרביט לריפתין מבטיחה שהפסטיבל ימשיך להיות נתון בידיים מהימנות ומנוסות. ריפתין היה הבעלים של מועדון הסירופ, שבמשך שנתיים וחצי עלו על בימתו הרכבי האינדי החשובים והמעניינים בארץ ולא מעט הופעות מחו"ל. הוא קיים גם מסגרות מקומיות של הופעות עם הרכבים חיפאיים מקוריים. בתל אביב הפיק ריפתין להקות אינדי והיה חלק ממפעילי הלייבל פיתקית.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר