יוני טובים. "הטראק הזה הולך להיות ממש גדול" (צילום: אלעד סגולי)
יוני טובים. "הטראק הזה הולך להיות ממש גדול" (צילום: אלעד סגולי)

קבלו את יורש העצר של משפחת טובים (וידאו)

עם ערוץ יוטיוב פופולרי שרשומים בו יותר מ-85,000 משתמשים ועם פרויקט מוזיקלי חדש בשם "Revox", מתכנן יוני טובים את הפריצה הגדולה. ומה קורה כשמעריצים דופקים לו על הדלת?

פורסם בתאריך: 18.5.17 09:46

יוני טובים, עוד לא בן 21, הוא יוטיובר פופולרי המכונה "יוני BrainDamage" עם ערוץ שבו רשומים יותר מ-85,000 משתמשים, ואם זה לא מספיק – הוא גם יוצר מוזיקת דאנס שאת כישרונו קיבל ככל הנראה בירושה. אביו דורון הוא מפיק מוזיקלי ואמו אילנה היא זמרת שירה בציבור.

טובים, איך החלה הקריירה שלך?

"אני מתעסק במוזיקה כבר הרבה זמן. אני בא ממשפחה מוזיקלית ולמדתי לנגן בפסנתר בגיל צעיר. בכיתה ט' אמרתי לאבא שלי 'עכשיו אתה מלמד אותי קיובייס (תוכנה ליצירת מוזיקה על מחשב; ש"מ) מהתחלה עד הסוף'. במשך שבועיים ישבתי איתו, ופשוט התחלתי להתעסק במוזיקה".

הקריירות של ההורים היו מודל לחיקוי עבורך?

"ההורים שלי מתעסקים במוזיקה ישראלית בעיקר, ואני הלכתי לכיוון אחר – של מוזיקה אלקטרונית, יותר בקטע של חו"ל".

קיבלת מהם עזרה?

"בפן המקצועי אבא שלי לימד אותי את כל הבסיס, זה מה שהייתי צריך. אחר כך הגיעה ההתפתחות העצמית שלי, שזה משהו שבא עם הזמן".

ספר על ערוץ היוטיוב שלך. 

"היוטיוב הוא תחום אחר שאני פעיל בו מאוד ויש לי ערוץ פופולרי שאני מקדיש לו הרבה מאוד זמן ומעלה הרבה סרטונים, אבל המוזיקה היא העיסוק העיקרי שלי, ואיתה אני מתכנן לפרוץ אל העולם".

למה בעצם פתחת ערוץ יוטיוב?

"בהתחלה פעלתי ביוטיוב עם שותף והתמקדנו בדברים שונים מאלה שאני עושה היום. כאשר לא היתה לו יותר מוטיבציה להמשיך ביוטיוב הוא העביר את הערוץ לידיים שלי, ואז התחלתי להתעסק בדברים אחרים ולהמריא. אני לא מגביל את עצמי בשום תחום ואני מעלה כל סרטון בכל נושא שאני רוצה".

מה אתה יכול לספר על הפרויקט החדש שלך – "Revox"?

"רוב הדברים בפרויקט הם עדיין בגדר סוד. השותף שלי סאן אטיאס ואני כבר חתמנו בלייבל Teta עם טראק חדש שהוא חידוש של שיר משנות ה-80, ויש לנו עוד פרויקטים שאנחנו עובדים עליהם במקביל וגם דברים מקוריים. נעלמנו מהרדאר למשך שלושה חודשים לטובת הפרויקט הזה. הטראק הזה הולך להיות ממש גדול".

איך אתה משלב את הקריירה עם השירות הצבאי?

"השתחררתי לא מזמן מהצבא מסיבה רפואית אחרי שנה ושמונה חודשים בסטי"לים. הייתי לוחם וגם טכנאי מחשבים. היה קשה לשלב בין הצבא למוזיקה, אבל כשמשהו חשוב לך את מוצא לזה זמן. גם כשאתה מגיע עייף הביתה אתה יודע שאין ברירה ואתה חייב להמשיך כי אתה חי בשביל זה ועושה את זה בשבילך. אם אתה בא הביתה והולך לישון אתה מרגיש שלא מיצית כלום, ואחר כך מתעורר ומתחרט על כל הזמן שלא ניצלת. כשיש לך זמן אתה צריך לנצל אותו כדי להתקדם".

יש לך הרבה מעריצים.

"אני מקבל עשרות הודעות ביום, אבל יש גם דברים מטורפים. לפני שבוע באה אלי חבורה של ילדים הביתה. הם דפקו על הדלת, אמא שלי פתחה להם אבל לא נתנה להם להיכנס, והם צעקו לי במשך שעות מחוץ לבית".

אתה רואה את המשך הקריירה שלך בחיפה?

"אני שוקל לעבור לחו"ל כי שם קורה הכל".

 

אם עוד לא נחשפתם לסרטונים של יוני BrainDamage, זה הזמן:

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר