פסטיבל משאיות האוכל של קניוני עזריאלי (צילום: יח"צ)
פסטיבל משאיות האוכל של קניוני עזריאלי (צילום: יח"צ)

פסטיבל משאיות האוכל יתחיל בקניון עזריאלי חיפה

יותר מ-12 משאיות יציעו אוכל רחוב בסגנונות שונים בפסטיבל ארצי שיתחיל את מסעו בחיפה. בין השאר יוגשו מנות מקסיקניות, פיצות, פיש אנד צ'יפס ומנות בסגנון מקומי כמו שקשוקה

פורסם בתאריך: 19.7.17 14:16

הטרנד העולמי של משאיות האוכל, שמגיע בימים אלה לישראל, יתחיל את מסעו בקניון עזריאלי בחיפה. יותר מ־12 משאיות שהוסבו לבתי אוכל על גלגלים יציעו מנות של אוכל רחוב בסגנונות שונים לקהל הרחב. את הפסטיבל יוזמת קבוצת עזריאלי בשיתוף שוק האיכרים בנמל תל אביב.

במסגרת הפסטיבל, שיתקיים בימים שלישי-חמישי, 27-25 ביולי, בחניון המזרחי העליון של הקניון, יגישו השפים במשאיות מאכלים ב-40-25 שקל ובירות ויין ב-20-18 שקל לכוס.

בין המשאיות יהיו משאית פיצה של גיא הרמן עם פיצת בוטיק איטלקית מבצק קריספי וגבינת מוצרלה איכותית ומבחר תוספות; במשאית אחרת יוצעו רולים של טורטיות בעבודת יד של השף איציק ביטון, ובהן רול סלופי ג'ו (תבשיל בקר טחון ברוטב עגבניות עשיר) ורול צמחוני (רצועות סייטן מוקפצות עם ירקות בדבש וסויה); כמיטב המסורת בכל הקשור במשאיות אוכל יככב בפסטיבל גם האוכל המקסיקני, אבל גם הטרנדים המקומיים לא ייעדרו, כמו במשאית "אתנחתא – המזנון של חיליק" שתגיש שקשוקה קלאסית ומנת חזה עוף מוקפץ ובצל בלחמניית פרנה בעבודת יד; וחובבי הדגים יוכלו ליהנות ממנה של פיש אנד צ'יפס במשאית של עדי בלק ועמרי לוטן מחנות הדגים בשוק האיכרים.

מנכ"ל קניון עזריאלי חיפה עופר שביט: "הקניון פועל ויוזם עבור לקוחותיו ומציע אטרקציות שונות ומגוונות, בעיקר בחודשי הקיץ, לכל המשפחה. אנו משתדלים כל העת להביא דברים חדשניים ומקוריים מעבר לחנויות הקניון – מה שמעצים את חוויית הבילוי לכל המשפחה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר