אבי נשר (צילום: איריס נשר)
אבי נשר (צילום: איריס נשר)

תיאטרון חיפה יקיים מפגשים חודשיים עם במאים ישראלים

הסדרה תיפתח בחודש נובמבר במפגש עם אבי נשר, במאי הסרטים "הלהקה" ו"דיזנגוף 99". עוד במשתתפים: שמי זרחין, טל פרידמן, טליה לביא, קרן מרגלית וניר ברגמן, שידברו על תהליכי העשייה של יצירותיהם הבולטות

פורסם בתאריך: 3.9.17 12:12

תיאטרון חיפה יפתח בנובמבר סדרה של מפגשים חודשיים עם יוצרי הקולנוע והטלוויזיה הבולטים בארץ. היוזמה נועדה לחשוף את הקהל החיפאי לתהליכי העשייה של היצירות הבולטות בתרבות העכשווית ולאפשר היכרות אינטימית עם כמה מהדמויות המשפיעות ביותר על המסך הגדול והקטן.

המשתתפים במפגשים הם הבמאי הוותיק אבי נשר, שכתב וביים סרטים כגון "הלהקה", "דיזנגוף 99" ו"החטאים", המועמד השנה לחמישה פרסי אופיר; שמי זרחין – במאי, תסריטאי וסופר האחראי לסרטים כמו "לילסדה", "הכוכבים של שלומי" ו"אביבה אהובתי"; הקומיקאי טל פרידמן, שמלבד שלל הדמויות המוכרות שהוא מגלם אחראי גם לסדרה הדוקומנטרית "להיות אבא"; טליה לביא, במאית הסרט "אפס ביחסי אנוש" שזכה בפרס הבמאית בעלת הקול הייחודי בפסטיבל טרייבקה בניו יורק; קרן מרגלית שכתבה וביימה את הסדרה "פלפלים צהובים" שעובדה לגרסה אמריקאית; ניר ברגמן, במאי הסרטים "כנפיים שבורות", "הדקדוק הפנימי" ו"יונה" ומיוצרי הסדרה "בטיפול"; ועוד.

 

הבמאית טליה לביא (צילום: ינאי יחיאל)

הבמאית טליה לביא (צילום: ינאי יחיאל)

 

את הסדרה תנחה הבמאית אורי אגוז. במפגשים יעסקו היוצרים במחשבות ובלבטים המלווים אותם במהלך העבודה, ביצירת הדמויות ובהקשרים האישיים בינם לבין היצירות. המפגש הראשון בסדרה יתקיים ב-15 בנובמבר.

 

מנחת הסדרה הבמאית אורי אגוז (צילום: יח"צ יריב כץ)

מנחת הסדרה הבמאית אורי אגוז (צילום: יח"צ יריב כץ)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר