ההצגה "אלאדין ומנורת הקסמים" (צילום: יוסי צבקר)
ההצגה "אלאדין ומנורת הקסמים" (צילום: יוסי צבקר)

במקום מופעי הראווה: הצגות איכות ובזול בסופגטרון

תיאטרון חיפה יארח בפעם השישית את הסופגטרון – מיני פסטיבל שבו יועלו הצגות הילדים הבולטות מהשנים האחרונות במחירים שווים לכל כיס. במוקד השנה: הצגות של תיאטרון אורנה פורת

פורסם בתאריך: 27.11.17 13:03

הסופגטרון – האלטרנטיבה למופעי הענק הנוצצים והיקרים של חנוכה – חוזר בחנוכה בפעם השישית. הצגות הילדים הפופולריות של השנים האחרונות יגיעו במהלך החג לתיאטרון חיפה במחיר של 49 שקל (במקום 90 שקל – מחיר ההצגות בשאר ימי השנה). מחיר הכרטיס להצגת הדגל "עוץ לי גוץ לי" יהיה 85 שקל.

הסופגטרון יארח השנה את תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער ואת התיאטרון הקאמרי. ההפקה המוכרת של תיאטרון הקאמרי, המחזמר "עוץ לי גוץ לי", תוצג פעמיים – ביום רביעי, 20 בדצמבר, בשעות 14:00 ו-17:30. את המחזה כתב אברהם שלונסקי ואת המוזיקה הלחין דובי זלצר. בהפקה עתירת הכוכבים משתתפים אלון אופיר, איתי טיראן, עידו מוסרי, אלי גורנשטיין, גדי יגיל, שרון אלימלך ועוד.

תיאטרון חיפה ביחד עם תזמורת המהפכה יעלו את ההצגה "אם פתאום אפגוש אריה", המבוסס על שירי ילדים של משוררים נודעים כמו לאה גולדברג, נורית זרחי, שלומית כהן אסיף, רפאל ספורטה ומיריק שניר. על התזמורת, אשר נוכחת על הבמה בזמן ההצגה, מנצח רועי אופנהיים.

 

אם פתאום אפגוש אריה (צילום: ז'ראר אלון)

ההצגה "אם פתאום אפגוש אריה" (צילום: ז'ראר אלון)

 

 

תיאטרון אורנה פורת יעלה את ההצגה "אלאדין ומנורת הקסמים" ביחד עם תיאטרון מחול ענבל. האגדה המוכרת מועברת באמצעים תיאטרליים תוך שילוב של קטעי ריקוד ותנועה, בבימויים של משה בן שושן ורענן פררה ובהשתתפותם של השחקנים עדי אייזנמן, תומר הדלשטיין ואחרים.

תיאטרון אורנה פורת מציג במסגרת הסופגטרון גם את "אי המטמון" – הסיפור הקלאסי שבו מפת אוצר מסתורית מובילה קבוצת הרפתקנים לאי מלא סכנות. את המחזה כתב אפרים סידון ומשחקים בו בן רביד, ניסו כרביה, דוד בילנקה, בן פרי ואחרים.

הצגות נוספות של תיאטרון אורנה פורת הן "עכבר העיר ועכבר השדה", "חברים על הגשר", "תיאטרון פצפון" וההצגה לפעוטות "צוציקים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר