מחאת פירמידה (צילום מתוך דף האירוע בפייסבוק)
מחאת פירמידה (צילום מתוך דף האירוע בפייסבוק)

פירמידה זמנית כמחאה נגד העירייה

קבוצת אמנים שמתנגדת לקיצוץ בתקציב המרכז לאמנות עכשווית פירמידה ולאי חידוש חוזה ההעסקה של האוצרת ד"ר גליה בר אור יקיימו מפגן מחאה מול בניין עיריית חיפה שבמסגרתו תיבנה במקום פירמידה זמנית

פורסם בתאריך: 11.2.19 08:02

קבוצת אמנים שמתנגדת לקיצוץ בתקציב המרכז לאמנות עכשווית פירמידה ולאי חידוש חוזה ההעסקה של האוצרת ד"ר גליה בר אור יקיימו היום (שני) בשעה 13:30 מפגן מחאה מול בניין עיריית חיפה ברחוב חסן שוקרי 14 בהדר. במסגרת הפעילות תיבנה במקום פירמידה זמנית.

בדף האירוע בפייסבוק כתבו המארגנים: "לנוכח האירועים האחרונים, הזלזול העירוני המתמשך של גורמי תרבות בעיר ברשתות החברתיות ומעמדם המידרדר של האמנות ושל האמן בחיפה יקירת לבנו, נערוך אירוע מחאה בדרישה לשימור רוח חופש הביטוי, ההבעה והתקשורת. אנחנו רוצים אמנות ברמה גבוהה, משוועים לכך שהעירייה תכיר ותבין את שדה האמנות לעומקו, מתנגדים לניהול מוסדות אמנות על ידי גורמים עירוניים מדשדשים ופרימיטיביים, ורוצים ועדות אמנות שיכירו בנו ובפועלנו ולא כאילו התחלנו לפעול אתמול. אל תבחרו בשבילנו כאילו אתם יודעים מה נכון – זו התנשאות לשמה".

 

 

המארגנים קוראים לציבור להשתתף בפעילות כדי "להראות שאנחנו כאן ושלא תגדיר אותנו צרותם של מקבלי ההחלטות", ולהגיע למקום עם פטישים, מסמרים, יצירות לתלייה, שתייה חמה, עוגיות ומוזיקה, ו"כשנסיים לבנות, אפשר יהיה לשבת גם בפנים. ראש העיר מוזמנת לדבר איתנו, כי אם מוחמד לא בא…".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. art with a capital F

    לאנשים העניים בשכונה אין זמן לראות פסלים ותמונות. רק לעבור דרך המנהרה כדי לחצות את הכביש אל הפירמידה – מקבלים מחלה זיהומית מהשתן שם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר