התיאטרון העירוני חיפה (צילום: צבי רוגר)
התיאטרון העירוני חיפה (צילום: צבי רוגר)

קול קורא לשליחת מחזות לפסטיבל הצגות הילדים

יוצרים מוזמנים לשלוח לתיאטרון חיפה מחזות שיועלו במסגרת התחרות של פסטיבל חיפה להצגות ילדים ה-30 באפריל 2020. הפסטיבל יעסוק בעיקר בשירי משוררי ילדים, אבל זו אינה דרישת חובה לכתיבת המחזה

פורסם בתאריך: 10.6.19 11:47

התיאטרון העירוני חיפה מזמין יוצרים לשלוח מחזה שיועלה במסגרת הצגות התחרות של פסטיבל חיפה להצגות ילדים ה-30. הפסטיבל יתקיים בחול המועד פסח בתאריכים 12–14 באפריל 2020, ואת המחזות ניתן לשלוח עד 15 ביולי.

המארגנים מציינים כי אין הגבלה על מספר המחזות שכל יוצר יכול להגיש, וכי ניתן גם להגיש מחזה דו לשוני בעברית ובערבית. יצוין שבשנתו ה-30, הנושא המרכזי של הפסטיבל יהיה שירי משוררי הילדים לדורותיהם.

מנכ"לית התיאטרון העירוני ניצה בן צבי: "אנחנו מצפים לקבל מחזות ונתייחס לכל אחד ואחד. נכון שהנושא הוא שירי משוררי ילדים, אבל זו לא דרישת חובה לכתיבת המחזה. אנחנו רוצים לכוון לשם אבל כל מחזה ייבדק לגופו. אחרי 30 שנה של פסטיבלים מוצלחים אנחנו רוצים לתת מקום לתרבות ולא רק לאמנות התיאטרון. אמנם התיאטרון הוא חלק מהתרבות אבל אנחנו מדברים על המכלול השלם. מחזה שהוא ראוי מבחינה אמנותית וערכית ייכנס לפסטיבל".

 

 

הסרתם את כל הגבלות על מספר ההצעות. אתם ערוכים למצב שבו תקבלו מאות הצעות?

"נכון, אין הגבלה, וזה אכן יעמיס עלינו עבודה רבה, אבל אנחנו מבקשים לעודד יצירה ולעודד מחזאים לכתוב לנו. אנחנו מחפשים את הניצוץ, וכשהוא ייראה נדע שזהו, יש לנו מחזה. בסופו של יום ייבחרו חמש או שש הצגות טובות שישתתפו בפסטיבל".

את המחזות תבחן ועדה אמנותית בראשותו של השחקן והבמאי איציק ויינגרטן.

 

איציק ויינגרטן (צילום: תומר אפלבאום)

איציק ויינגרטן (צילום: תומר אפלבאום)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר