פסטיבל הסרטים הבין לאומי בחיפה (צילום: צבי רוגר)
פסטיבל הסרטים הבין לאומי בחיפה (צילום: צבי רוגר)

בוטלה רשימת המוזמנים לפתיחת פסטיבל הסרטים

ראש העיר עינת קליש רותם ביקשה לבטל את רשימת המוזמנים לערב הפתיחה של פסטיבל הסרטים שהיתה נהוגה עד כה, ודירקטוריון אתו"ס אישר את הבקשה. בפעם הראשונה יוצעו כרטיסים למכירה לקהל הרחב

פורסם בתאריך: 3.10.19 11:10

לראשונה זה שנים מוצעים למכירה כרטיסים לקהל הרחב לערב הפתיחה של פסטיבל הסרטים הבין לאומי ה-35 בחיפה. המכירה נפתחה בעקבות בקשתה של ראש העיר עינת קליש רותם לבטל את רשימת המוזמנים שהיתה נהוגה עד כה ושבמסגרתה נהנו מוזמנים בלבד מכניסה בחינם לערב הפתיחה. את הצעתה העלתה ראש העיר בישיבת דירקטוריון של התאגיד העירוני אתו"ס, וזו עלתה להצבעה ואושרה. יצוין כי מוזמנים מתעשיית הקולנוע ומהתקשורת ימשיכו ליהנות מהפריבילגיה הזו.

ערב הפתיחה יתקיים ביום שבת, 12 באוקטובר, ובמסגרתו יוקרן הסרט "פורד נגד פרארי" בכיכובם של מט דיימון וכריסטיאן בייל. לאחר הסרט תתקיים קבלת פנים. מחיר הכרטיס לערב הפתיחה נקבע על 75 שקל, כאשר מנויי הסינמטק יזכו בהנחה של עשרה שקלים וישלמו 65 שקל בלבד.

 

 

יו"ר דירקטוריון אתו"ס יעקב פינגולד אישר את הדברים ל"כלבו – חיפה והצפון" ואמר: "ההזמנות משוריינות רק לעיתונאים ולאנשי התעשייה, ושאר הכרטיסים יימכרו בשוק החופשי. אם יהיו כרטיסים שלא יימכרו הם יימסרו לחיילים בודדים ולדיירות המעון לנשים מוכות. כל אלו שהורגלו לקבל הזמנות בחינם במשך 20 שנה נמחקו מהרשימה. זה צעד נכון כי כך יגיע מי שבאמת רוצה להגיע, ולא מי שקיבל הזמנה ומכריחים אותו לבוא. ראש העיר הגיעה אישית לישיבת הדירקטוריון, וכשהיא ביקשה להעלות בדירקטוריון את ההצעה למכור כרטיסים בשוק החופשי ולתת לכל אחד הזדמנות לקנות כרטיס, אישרנו את בקשתה".

בתגובה לדבריו של פינגולד מסר ראש העיר לשעבר יונה יהב: "רשימת המוזמנים כללה את מייסדי הפסטיבל, ראשי העיר בעבר, תורמים, אנשים שסייעו להביא סרטים חשובים מחו"ל ואנשי סגל דיפלומטי שמעניקים מימד בין לאומי לאירוע".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

19 תגובות
  1. טליה

    נגמר הבורדל !! מי שרוצה שישלם.
    יותר מדי שנים קיבלו כרטיס ואחכ מינגלינג בארוע קוקטייל סגור למוזמנים. כיבוד / שתיה… חמוצים. נמאס מכל האוכלי חינם. הם לא תורמים לתרבות פה.
    שיתחילו להוציא ארנקים.. בתל אביב כולם משלמים. בחיפה כל אחד חושב שהוא vip מינימום אלוויס קוסטלו ואסור לו לשלם …

    גם את לירן האפור והמציק שלא יכניסו בחינם. מאסנו.

  2. אשת קולנוע

    כלבו מוכיח שוב שהעיתונות נר לרגליו וגם כשיש משהו טוב וגם משהו ביקורתי – הם מביאים אותו. בלי קו אנטי תמידי נגד השלטון כמו השאר. שאפו על עיתונות נקיה!

  3. לבטל את כל החינם, מה פתאום מישהו נכנס בחינם?

    מדוע לשריין בכלל הזמנות בחינם, מועצת העיר, עיתונאים ובכירי העירייה העשירים לא מסוגלים לרכוש כרטיסים?
    לשריין מספר מקומות זה נכון, אבל למה בחינם?

  4. קומבינות אאוט

    מי זה יונה יהב בכלל? מספיק, הוא כבר לא רלוונטי. בטח כואב לו שיצטרך לשלם כמו כולם. נגמר העידן שיש קליקה סגורה שעושה מינגלינג עם עצמה כדי ליחצ"ן את יהב.

  5. חיפאי ששמח לקרוא את הידיעה הזאת

    המוזמנים היו פונקציונרים שקרובים לצלחת ראש העיר. זה תמיד הרגיז. זו אחת הסיבות שהעפנו אותך, יונה יהב. כל הכבוד לך, עינת קליש.

  6. דין דין

    מאז אבא חושי היתה נהוגה השיטה שמלקקי פנכה מקבלים כרטיסים חינם לכל אירוע יום העצמאות תערוכת הפרח ועוד .יהב לא המציא את זה הוא שיכלל את זה .קאליש עשתה צעד נכון.המשך יבוא?

  7. קליש

    סתם עוד כתבה- כל ההזמנות כבר נשלחו בעילום שן לכל המוזמנים כאילו קנו זאת מכספם , כל מה שצריכים זה רק משהו שמישהו זרק לאוויר שאנו מקיימים את מה שהבטחנו לבוחר( להרוס את העיר לאט ובמהירות* )

  8. שמואל ג

    שטות עלובה של קליש – היה מדובר באירוע פתיחה שמיועד לאנשי הקולנוע והתקשורת – ועל הדרך השכיל יהב להזמין גם אנשי מפתח שבסופו של דבר קידמו את הפסטיבל וגם את העיר חיפה ! מה שיהב ידע לעשות ביחסי הציבור הטובים שלו למען העיר חיפה קליש לעולם לא תדע. העיר חיפה מפסידה

  9. אבישי כפיר

    כמי שהפיק את הפסטיבל ומכיר את האירוע מקרוב אני מברך על הצעד הזה ומתבייש בתגובה השקרנית של יונה יהב שבאמצעות ניסים שרם ואחרים שהחליפו אותו דאג רק למקורבים שהקשר בינם לפסטיבל היה אפס…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר