ההכרזה על השיר הזוכה (צילום: תאגיד השידור כאן)
ההכרזה על השיר הזוכה (צילום: תאגיד השידור כאן)

החיפאים שאחראים על השיר שייצג את ישראל באירוויזיון

עידו נצר, הנכד של אפי נצר, שותפו לצמד האלקטרוני triangle עמית מרדכי והמנהל המוזיקלי של להקת הנוער הלאומי חיפה נועם זלטין הלחינו את השיר "Set Me Free" שנבחר אתמול לייצג את ישראל באירוויזיון 2021 שיתקיים בהולנד. נצר: "זוהי רק ההתחלה". מרדכי: "אנחנו מתרגשים מאוד"

פורסם בתאריך: 26.1.21 07:52

גאווה חיפאית: אמש (שני) הוכרז השיר שייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון בהולנד ואשר לו שותפים שני חיפאים – עידו נצר ועמית מרדכי שמרכיבים את הצמד האלקטרוני triangle – והמנהל המוזיקלי של להקת הנוער הלאומי חיפה נועם זלטין.

השיר "Set Me Free" התמודד מול שני שירים נוספים שהגיעו לגמר והוא זכה במירב הקולות של הצופים במשדר מיוחד של תאגיד השידור כאן 11. נצר, מרדכי וזלטין חתומים על הלחן של השיר, ואת המילים כתב עמם רון כרמי. את השיר תבצע הזמרת עדן אלנה שזכתה בתחרות "הכוכב הבא לאירוויזיון" בשנה שעברה, והיא היתה אמורה לייצג את ישראל באירוויזיון של שנת 2020, אך האירוע בוטל בשל התפשטות נגיף הקורונה.

נצר, 25, תושב שכונת כרמליה ונכדו של אגדת המוזיקה אפי נצר, ומרדכי, 25, שמתגורר ברמת אלון, הכירו לפני שנים רבות, ובעת שירותם הצבאי המשותף הם הקימו את triangle. לאחר שחרורם מצה"ל הם האיצו את פעילותם המוזיקלית שפרצה גם מעבר לגבולות ישראל, ובשנה האחרונה הם התפרסמו בזכות שיתופי פעולה עם סקאזי וגם עם ים רפאלי שלו הם כתבו את השיר "הכל מהתחלה". בקרוב ייצא לאור שיר נוסף שלהם שאותו הם כתבו לאגם בוחבוט. זלטין, שהרזומה שלו כולל ניהול של פרויקטים מוזיקליים רבים, הוא תושב עין איילה ובעל אולפן הקלטות מוכר בטירת כרמל.

 

ההכרזה על השיר הזוכה (צילום: תאגיד השידור כאן)

ההכרזה על השיר הזוכה (צילום: תאגיד השידור כאן)

 

 

אתמול בלילה, בדרכם הביתה לאחר הזכייה, התפנו נצר ומרדכי לשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות".

איך ההרגשה לייצג את ישראל באירוויזיון?

מרדכי: "אנחנו מתרגשים מאוד. עכשיו יש נפילת מתח מטורפת לאחר חודשים של עבודה, המון השקעה וגם חוסר ודאות ממה שיהיה. הכל התנקז לאירוע הגמר, וזה נותן הרגשה טובה".

נצר: "זוהי רק ההתחלה. עבדנו עם לייבלים גדולים מאוד ברחבי עולם, ויש לנו שיתופי פעולה עם אמנים ישראלים. בקרוב תשמעו על פרויקטים שאנחנו לא יכולים לדבר עליהם עדיין, אבל אפשר לומר שיש משהו חדש בנוף. אנחנו מבטיחים דברים מיוחדים שלא היו כמוהם קודם".

יש סיכוי להחזיר את האירוויזיון לארץ?

נצר: "בעזרת השם. אנחנו מרגישים שיש סיכוי".

מרדכי: "יש לנו עוד הרבה עבודה. כאשר שיר נבחר ממשיכים לעבוד עליו".

אז מתוכננים לו עוד שינויים?

מרדכי: "אנחנו עוד לא יודעים אם יהיו שינויים – אולי כן ואולי לא".

 

עמית מרדכי ועידו נצר (צילום: אלעד נסים)

עמית מרדכי ועידו נצר (צילום: אלעד נסים)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. לא יעלה לגמר

    שיר מזעזע ממש
    למה לא לשלוח את הקודם שהיה כייפי וקליט?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר