הביט בנד (צילום: סרגיי נרנסקי)
הביט בנד (צילום: סרגיי נרנסקי)

הביט בנד זכתה במקום הראשון בתחרויות במינסק ובוונציה

תזמורת הביט בנד חיפה בניצוחו של ארמן אסלניאן זכתה במקום הראשון בתחרויות ביג בנדס לצעירים שהתקיימו במינסק שבבלרוס ובוונציה שבאיטליה. שתי התחרויות התקיימו בצורה מקוונת בגלל משבר הקורונה. מנהל בית הספר למוזיקה ביט יובל קאופמן: "ההצלחה שלנו מלמדת על ההערכה הרבה שאנו זוכים לה"

פורסם בתאריך: 17.2.21 16:36

תזמורת הביט בנד חיפה – תזמורת הבת של הביג בנד חיפה – רשמה הישג בין לאומי כשזכתה במקום הראשון בתחרות ביג בנדס לצעירים שהתקיימה במינסק, בירת בלרוס. זכייה זו הצטרפה לזכייתה של התזמורת רק לפני שבועיים במקום הראשון בתחרות מוזיקה בוונציה, איטליה. שתי התחרויות התקיימו בצורה מקוונת בגלל משבר הקורונה.

תזמורת הביט בנד פועלת במסגרת בית הספר למוזיקה ביט של התאגיד העירוני אתו"ס בניצוחו של ארמן אסלניאן – חצוצרן של הביג בנד ושל התזמורת הסימפונית חיפה.

 

 

מנהל בית הספר למוזיקה ביט יובל קאופמן: "באירופה לא נותנים לתרבות למות ומקיימים תחרויות רבות בהשתתפות מאות תזמורות מכל היבשת. ההצלחה שלנו במינסק ובוונציה מלמדת על ההערכה הרבה שאנו זוכים לה, וזה מחמם את הלב. כיף לעשות תרבות מקומית חיפאית שזוכה להכרה בין לאומית, ואני גאה להביא כבוד לחיפה בימים טרופים אלה".

 

הביט בנד (צילום: סרגיי נרנסקי)

הביט בנד (צילום: סרגיי נרנסקי)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר