התזמורת הסימפונית חיפה (צילום: תומר נויברג)
התזמורת הסימפונית חיפה (צילום: תומר נויברג)

הסימפונית חיפה – התזמורת הראשונה בארץ שתחזור להופיע

ביום ראשון, 28 בפברואר, תשוב התזמורת הסימפונית חיפה להופיע בפני קהל. הקונצרט הראשון, שבו ינוגנו פסקולים של סרטים ידועים, ייערך בפני 300 מבעלי המנויים. מ"מ מנהל הסימפונית יאיר משיח: "אחרי שנה שבה עולם התרבות עצר מלכת, להיות הראשונים שמופיעים זה מרגש אפילו יותר"

פורסם בתאריך: 18.2.21 09:10

התזמורת הסימפונית חיפה תהיה התזמורת הראשונה בארץ שתחזור להופיע בפני קהל. הקונצרט הראשון ייערך למנויי הסימפונית בלבד ביום ראשון, 28 בפברואר, באודיטוריום חיפה עם התוכנית "מוזיקה מהסרטים". הקונצרטים של התזמורת יתקיימו לפי כללי התו הירוק והנחיות של משרד הבריאות, ויוכלו לצפות בהם ולהאזין להם 300 איש.

מ"מ מנהל הסימפונית חיפה יאיר משיח: "אנחנו מאושרים שהיום הזה הגיע. אחרי שנה שבה עולם התרבות עצר מלכת, להיות הראשונים שמופיעים זה מרגש אפילו יותר. אנחנו מכינים לקהל עונה מרהיבה ומזמינים גם את המנויים וגם את הקהל הרחב ליהנות מהקונצרטים".

 

 

בקונצרט הראשון, בניצוחו של עמוס טלמון, תבצע התזמורת פסקולים מובילים של סרטים ידועים בעיבוד מיוחד, וישתתפו בו מקהלת בת שיר והזמרים מרגריטה זילברמן ודניאל אפפלד. שמות הסרטים שהפסקולים שלהם ינוגנו הם "מלחמת הכוכבים", "אקסודוס", "חלף עם הרוח", "האדם השלישי", "הפרש הבודד", "הגשר על הנהר קוואיי", "גבירתי הנאווה", "שיר אשיר גשם", "הסנדק", "משימה בלתי אפשרית", "הטוב, הרע והמכוער", "הפנתר הוורוד", "בוננזה", "קזבלנקה", "הנזירות בלוז" ו"המלאך". כמו כן ינוגנו מחרוזת מסדרת הסרטים "ג'יימס בונד" והשיר "יו יה" של להקת כוורת.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר