מאיר יושעי
מאיר יושעי

הודעה מפתיעה: לאחר 8 שנים הודיע מאיר יושעי, מנהל בית חינוך רמב"ם, על עזיבה

במכתב ששלח יושעי להורים הוא הודיע על עזיבתו הפתאומית לטובת הנהגת "מערכת חינוכית תיכונית במחוז חיפה". בתקופת ניהולו זכה בית הספר לאותות ופרסים, ובימים הקרובים צפוי להיבחר מחליפו. "אשרי בית החינוך שאלו הם הוריו", כתב להורים

פורסם בתאריך: 5.8.21 11:15

מאיר יושעי, מנהל בית החינוך רמב"ם, הודיע אמש להורי תלמידי בית הספר על עזיבתו. ההודעה התקבלה בהפתעה, שכן בעוד כשלושה שבועות צפויה להיפתח שנת הלימודים.

"לאחרונה הוצע לי לבחון ולהנהיג מערכת חינוכית תיכונית במחוז חיפה ולאחר חשיבה רבה, נענתי לאתגר", כתב יושעי. עוד כתב: "לא פשוט לעזוב חממה אנושית קסומה כל כך שבה נרקמו להם חברויות והיכרויות רבות שנים. אני יודע שהודעה זו תופסת אתכם בהפתעה גמורה, אך אני מודה שבמובן מסוים גם אותי…. בימים אלו ממש הגיעו הדברים לכדי בשלות סופית וכעת אתם, הורים ותלמידים יקרים, תהיו הראשונים לשמוע זאת ממני".

יושעי סקר את הפעילות רבת השנים במסגרת בית הספר: "בתקופה זו, בית החינוך שלנו הפך להיות ספינת הדגל של הציבור הדתי במחוז חיפה על כל משמעויותיו ועבר מתיחת פנים והתחדשות בתחומים רבים. משפחות רבות נתנו אמונם במערכת והצטרפו לקהילת משפחת רמב"ם הגדולה ובשנים אלו ביה"ס זכה והתקיים בו 'והעמידו תלמידים הרבה' וכיום מתחנכים בו 430 תלמידים מכיתות א'-ו'. מיתגנו עצמנו כבית חינוך למנהיגות ותחת נושא זה הפעלנו עשרות תוכניות ויוזמות במרוצת השנים להורים, תלמידים וצוות המורים. הבולטת שבהם זירת הלמידה הייחודית 'סיירות תלמידים' בה התלמידים מובילים את העשייה והלמידה החווייתית שתמיד באה ממקום אחר ושונה".

 

בנושא ההישגים המשיך וציין יושעי כי "במדד המיצ"בים שהתקיימו בשנים האחרונות מיצבנו את עצמנו בהישגיות לימודית בעשירון העשירי והגבוה בשפה, מתמטיקה ואנגלית וכבית חינוך בעל אקלים חינוכי מאפשר ומצמיח ועל כך זכינו בהערכה רבה ובסיקור רב במדיה. בשנת 2018 זכה בית הספר בפרס הצטיינות מחוזית על יוזמות והישגיות לימודית… בשנת 2017 קיבלנו פרס חינוך ארצי משר החינוך דאז, מר נפתלי בנט, בכנסת ישראל על קליטת עליה מיטבית. בשנת 2016 זכינו לפרס הוקרה מעיריית חיפה על תרומה לקהילה ובשנת 2020 פרס הצטיינות ארצי חסד וחמ"ד על נתינה וחיבור ייחודי לקהילה".

באחרית דבריו להורים, ציין יושעי כי בימים הקרובים ייבחר מנהל חדש. "תודה להורים על הזכות שהענקתם לי להיות שותף משמעותי בעיצוב עולמם של הילדים, על שיתופי פעולה, אמון מלא ופירגון והליכה יחדיו במשך השנים. אשרי בית החינוך שאלו הם הוריו", סיים את דבריו.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר