חיסוני ילדים (צילום ארכיון: דוברות מד"א)
חיסוני ילדים (צילום ארכיון: דוברות מד"א)

בניגוד להחלטת הממשלה: בחיפה לא יתבצעו חיסוני קורונה בתחומי בתי הספר

בהודעת ועד ההורים היישובי נמסר, כי הוועד והעירייה תמימי דעים על כך שהחיסונים לא צריכים להתבצע במוסדות החינוך. העירייה: "מאז תחילת הקורונה, מתחמי החיסונים תמיד היו מחוץ לבית הספר". איפה תוכלו לחסן את ילדיכם?

פורסם בתאריך: 13.12.21 17:17

בחיפה לא יתבצעו חיסוני ילדים בתחומי בתי הספר. כך עולה מהודעה שהוציא אמש (ראשון) יו"ר ועד ההורים היישובי עופר גרין, ממנה עולה כי ההחלטה לא לחסן בבתי הספר תואמת את מדיניות הנהלת העיר בנושא.

כותב גרין בהודעתו: "בעקבות החלטת הממשלה לחסן ילדים בני 11-5 בבתי הספר, בחיפה, נכון לשלב זה, הקו המנחה את מדיניות ההתנהלות בעיר הוא לא להכניס את החיסונים לבתי הספר. ועד ההורים היישובי בחיפה, בשיתוף עם עיריית חיפה ולאחר מחשבה מעמיקה, תמימי דעים, כי החיסונים אינם צריכים להיערך במתחמים הבית ספריים, אלא במרכזים נגישים (מרכזים קהילתיים ומתנ"סים) בקרבת מקום לבתי הספר ובאחריות הורית".

אתמול (ראשון) החל בארץ מבצע חיסוני הילדים בבית הספר במסגרת יום הלימודים, כשמשרד החינוך הדגיש, כי ההחלטה – האם לחסן את הילד או לא היא בידי ההורים בלבד ועל פי שיקול דעתם.

בהודעה שהוציאה אתמול דוברות מד"א נמסר, כי צוותי מד"א החלו לחסן ילדים במוסדות החינוך. בהודעה נאמר, בין השאר: "מאז פרוץ מגפת הקורונה נמצא מד"א בחזית הלחימה למניעת התפשטות הנגיף. כארגון שנטל חלק משמעותי מאוד בבדיקות הקורונה בבתי האזרחים, במתחמי ההיבדק וסע, במאות עמדות בדיקה מהירה לתו ירוק ובחיסון האוכלוסייה, רואה בימים אלה את הצורך להירתם ולשוב במלוא הכוח על מנת להנגיש את החיסונים לילדים ולבני הנוער ככל שנידרש. המגפה עדיין לא מאחורינו וחשוב מאוד שהילדים ובני נוער יתחסנו, כך ננצח את הקורונה. מגן דוד אדום ארגון ההצלה הלאומי, ימשיך ויעשה הכל במקצועיות ובאמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר על מנת לעמוד בכל אתגר ובכל משימה המוטלת עליו, למען בריאותם של אזרחי ישראל".

 

 

בתשובה לשאלת "כלבו – חיפה והקריות" האם בחיפה לא יבוצעו חיסונים בבתי הספר, נמסר מהעירייה: "מאז תחילת הקורונה, מתחמי החיסונים תמיד היו מחוץ לבית הספר. עיריית חיפה החליטה להנגיש את החיסונים להורים המעוניינים בכך, ולשם כך היא פותחת מחר, עם פיקוד העורף, ארבעה מתחמים ברחבי העיר, שיפעלו בין השעות 16:00 ועד 19:00: בית אבא חושי, רחוב אבא הילל סילבר 71, בית פאני קפלן, רחוב הרותם 1, בית היינה, רחוב הקונגרס 43 קרית חיים ומתנ"ס חליסה, רחוב הירדן 23".

ממשרד החינוך לא התקבלה עד כה תגובה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. החלטה אומללה

    סתם מטרטרים את ההורים והילידים. היו צריכים לאפשר חיסונים בבתי הספר בדיוק כמו שאר החיסונים שניתנים בשוטף.

  2. החלטה מבורכת

    כל הכבוד לוועד ההורים על הנחישות!!
    אין לערבב: בית הספר נועד לחינוך בלבד ,הוא לא צריך לתפקד כקופת חולים.

  3. שכל ישר

    כל הכבוד לוועד ההורים ולעיריה.
    הילדים לא צריכים להיות שעיר לעזאזל.
    בית ספר נועד לחינוך ותו לא.
    שישאירו את הזריקות בקופות החולים. לא חסר מקומות למתן זריקות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר