דניאל רוזייב, חבריו מליאו באק ומנכ"ל מרכז החינוך, אופק מאיר
דניאל רוזייב, חבריו מליאו באק ומנכ"ל מרכז החינוך, אופק מאיר

חתן התנ"ך לנוער של מחוז חיפה: דניאל רוזייב ממרכז החינוך ליאו באק

רוזייב, תלמיד כיתה י"א 10, גבר בתחרות שהתקיימה הבוקר (שלישי) על שאר המתמודדים וייצג את המחוז בחידון הארצי. הישג נאה גם לשלושה מתמודדים נוספים מליאו באק

פורסם בתאריך: 8.2.22 15:22

דניאל רוזייב, תלמיד כיתה י"א 10 במרכז חינוך ליאו באק, הוא חתן התנ"ך של מחוז חיפה וייצג את המחוז בשלב הארצי של התחרות. היום בצהריים, הסתיים חידון התנ״ך המחוזי לנוער, שהשנה היה בסימן "ממגיפה לרפואה". את ליאו באק ייצגו תלמידה אחת ושלושה תלמידים. הארבעה – גאיה חייט, אחיה קלנר, אורי שטינברכר ודניאל רוזייב – החלו להתחרות הבוקר עם 12 תלמידים נוספים מבתי ספר במחוז וכולם עלו לשלב השני שכלל 8 מתמודדים. שלושה מתוכם עלו לשלב השלישי, שלב השאלה הזהה, מתוך ארבעה מתמודדים. אבל רק תלמיד אחד, רוזייב, הוכתר כחתן התנ"ך, וכאמור ייצג את המחוז בתחרות הארצית.

״ההשתתפות בחידון התנ״ך לנוער היא מסורת בבית ספרנו לאורך שנים", אומרת רונית יריב, מורה לתנ״ך בבית ספר, שמזה שנים לוקחת משימה זו על כתפיה, "ההתעמקות בספר הספרים, ספר היסוד של עמנו לדורותיו, מחברת את בני הנוער לסיפור עמנו וארצנו. הלמידה היא ברובה עצמית. יחד עם זאת קיימנו מפגשי למידה בזום וכן התקיימו ימי לימוד על ידי מארגני החידון וקבוצת לימוד משותפת של כלל תלמידי המחוז שלמדו יחד בזום. אשרי בית הספר שאלה תלמידיו״.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר