תמר רבינוביץ (צילום: אלבום פרטי)
תמר רבינוביץ (צילום: אלבום פרטי)

פרס המנטור המצטיין בתחרות הרובוטיקה הארצית לתלמידת כיתה ח' בעירוני ה'

התלמידה תמר רבינוביץ זכתה בפרס היוקרתי לאחר שחנכה קבוצת תלמידים של בית הספר הפתוח. ל"כלבו – חיפה והקריות" היא אמרה, כי לא חשבה שהפרס מגיע לה ואף לא ידעה שמועמדותה הוגשה לתחרות. מנהלת בית הספר: "היא ילדה מדהימה. כל מה שהיא עשתה בבית הספר הפתוח נעשה בהתנדבות"

פורסם בתאריך: 3.3.22 14:43

תמר רבינוביץ, תלמידת כיתה ח' בבית הספר עירוני ה', זכתה בשבוע שעבר בפרס המנטור המצטיין בתחרות הרובוטיקה הארצית היוקרתית FIRST שהתקיימה בחולון. רבינוביץ חנכה את קבוצת התלמידים של בית הספר הפתוח.

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" אמרה רבינוביץ, כי למעשה לא חשבה שהפרס מגיע לה, אלא למנטור נוסף שהנחה איתה במשותף את הקבוצה, יוני קרפובסקי, תלמיד כיתה י"ב בריאלי בית בירם.

רבינוביץ: "לא ידעתי שמועמדותי הוגשה לתחרות המנטורים וגם לא חשבתי שצריך להגיש את מועמדותי. להיפך. אני התעקשתי שיגישו את מועמדותו של קרפובסקי".

לדבריה, מספר תלמידים מקבוצתה ניגשו למנטור המרכזי וביקשו שיגיש את מועמדותה. "ההחלטה לבחור בי התבססה על דוח שכתבו המנטור המרכזי ביחד עם התלמידים, שהציג את עשייתי מתחילת השנה". לדברי רבינוביץ, גם שניים מאחיה השתתפו בעבר בתחרות FIRST.

על עבודת המנטור בתחרות, היא מספרת: "המנטור בדרג של הקבוצה שלי הוא זה שמנהל את הקבוצה. יש לו תפקיד גם ללמד וגם לנהל, שזה אומר לקבוע פגישות עם אנשי מקצוע וגם לעזור לתלמידים להתפתח. הקבוצה כללה 10 תלמידים שזה המקסימום שמותר בתחרות – שכבה מעורבת של בנים ובנות מכיתות ז'״.

 

 

איך קיבלו אותך חברי הקבוצה בתחילת הדרך לאור הפרש הגילים הקטן ביניכם?

"מאחר שאני רק בת 13, והתלמידים בקבוצה שלי היו בני 12, היה מאוד מורכב לבנות איתם מערכת יחסים. אני גדולה מהם רק בשנה, וזה היה להם מוזר. במסגרת התהליך עברנו ביחד דרך מדהימה ויפה".

מנהלת חטיבת הביניים עירוני ה', גילית יצחקי: "תמר היא ילדה מדהימה. היא לומדת בכיתה הטכניונית. כל מה שהיא עשתה בבית הספר הפתוח נעשה בהתנדבות. יש לה כישורים כאילו היא מורה מלידה. היא תלמידה מאוד פעילה בבית הספר ואפילו מסייעת לי בגיוס תלמידים מבתי הספר היסודיים המזינים אותנו".

אמה של תמר, דינה רבינוביץ: "מגיל מאוד צעיר תמר הראתה כישורי מנהיגות, ניהול ועצמאות. היא בת רביעית במשפחה של חמישה ילדים, והיא ספגה הרבה מאחיה הגדולים, שאף הם מאוד פעילים. אין לי ספק שהדבר הזה מהווה גורם מאוד משפיע בפעילותה של תמר. יש לה יכולות מאוד גבוהות, וזה בא לידי ביטוי במגוון הפעילויות שהיא עושה כך שלא היינו מופתעים מהזכייה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר