ניידת משטרה (צילום: svershinsky/depositphotos.com)
ניידת משטרה (צילום: svershinsky/depositphotos.com)

בעקבות גל הפיגועים: חודדו הנחיות ההתגוננות למוסדות החינוך

קב"ט מוסדות חינוך בעיריית חיפה פיטר גנקין ומנהלת גני ילדים במינהל החינוך העירוני אווה לוי הוציאו הערב (שלישי) הודעה לצוותים החינוכיים, שבה הם מחדדים את נוהלי הביטחון. מאבטחי בתי הספר מתבקשים להגביר ערנות

פורסם בתאריך: 29.3.22 23:41

בעקבות הפיגוע הערב (שלישי) בבני ברק, שבו נרצחו חמישה ישראלים, הוציאו קב"ט מוסדות חינוך בעיריית חיפה פיטר גנקין ומנהלת גני ילדים במינהל החינוך העירוני אווה לוי הנחיות חדשות לגני הילדים, בדגש על התגוננות.

גנקין ולוי כותבים: "צוות חינוכי יקר, אנו נמצאים בערב נוסף שבו פיגוע טרור נוראי מבקש לפגוע בשגרת החיים. אנו פונים בבקשה לחדד נוהלי ביטחון ולוודא כי: השערים סגורים ונעולים. לחצן המצוקה תקין, אין כניסת גורמים שאינם מתואמים לגן, והכי חשוב – להיות ערניים! אנו משתתפים בצער המשפחות על האובדן הקשה ומאחלים החלמה לפצועים".

במקביל, הוציא גנקין הנחיה למאבטחי מוסדות החינוך להגביר את הערנות. יצוין שבגני הילדים אין שמירה, והם מאובטחים על ידי ניידות שמסתובבות ביניהם.

 

 

בתוך כך, החלו הערב הורים רבים להביע את דאגתם בפני הנהלות בתי הספר וגני הילדים בנושא האבטחה.

בהודעה להורים כותבת מנהלת סניף יסודי אחוזה של הריאלי, איילה יהודה: "הורים יקרים, הגיעו אלינו קולותיכם הדואגים נוכח האירועים האחרונים. אבקש לעדכן, כי כבר הוריתי לשומר לשמור על ערנות. עליו לנעול את השער בשעה שהילדים בתוך בית הספר, ובשעת הכניסה והיציאה לפטרל ולשמור על ערנות. כמו כן פניתי לקב"ט העירוני וביקשתי הגברת הפיקוח והפטרול של הקב"טים מטעם העירייה. אני מבקשת גם מכם לשמור על ערנות. נהיה קשובים לכל התפתחות והנחיה שתגיע".

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע, כי בצל האירועים, ישנם גני ילדים שביטלו את השתתפותם ביום הזהירות בדרכים שמתוכנן למחר (רביעי) בקרית אליעזר. בתי הספר יגיעו כרגיל, וסיירת הביטחון העירונית תתגבר את פעילותה במקום.

במקרה נוסף הוציאה מנהלת בית הספר נאות פרס אסתי אזולאי הודעה להורים, שבה כתבה: "ימים עצובים וכואבים עוברים על כולנו בשעות האחרונות. עולים קולות של חרדה ובהלה בקרב קהילת ההורים. מעדכנת, כי כרגע שוחחתי השיטור הקהילתי, אשר הודיעו כי יתגברו לאורך כל היום את המרחב הבית ספרי ומרחב הגנים. בבית הספר יתקיימו הפסקות חצר קצרות. את מרבית ההפסקה נקיים במרחבים ובכיתות עם משחקי קופסה והפעלות של מועצת התלמידים והצוות החינוכי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר