תיכון ליאו באק (צילום: בועז כהן)
תיכון ליאו באק (צילום: בועז כהן)

ועדת הכספים אישרה הקצאת הסכום החסר, הסרת האזבסט מליאו באק יוצאת לדרך

בישיבת זום דחופה שהתקיימה אתמול (ראשון) אושר סכום של 2 מיליון שקלים שהיה חסר לצורך התחלת העבודות. על פי ההחלטה שהתקבלה, העירייה תישא בשלב הראשון במימון, ובמקביל תפעל לקבל החזר מהמשרד להגנת הסביבה וממשרד החינוך

פורסם בתאריך: 4.4.22 12:36

בשורה לקהילת בית הספר ליאו באק. ועדת הכספים העירונית אישרה אתמול (ראשון) בערב בישיבת זום דחופה הקצאה של 2 מיליון שקלים, שהיו חסרים להתחלת העבודות להסרת האזבסט במבנה התיכון. כעת תובא החלטת הוועדה לאישור מועצת העיר. עוד החליטה הוועדה שבשלב הראשון תישא העירייה במימון הסכום החסר, ובמקביל תפעל לקבלת החזר מהמשרד להגנת הסביבה וממשרד החינוך. בוועדה הדגישו כי ההחלטה מאפשרת להוציא את הפרויקט לפועל ולא להביא לדחייתו.

 

 

 

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" עוד בשבוע שעבר, מדובר בהסרת 1400 מ"ר של אזבסט, ששימש בעבר כבידוד אקוסטי במבנה החטיבה העליונה בליאו באק. לצורך העבודות להסרת האזבסט אישרה מועצת העיר 5.9 מיליון שקל, אך עם הזמן, העלות גדלה ב-2 מיליון שקל נוספים ל- 7.9 מיליון שקל. לדברי מהנדס העיר אריאל וטרמן, ההתייקרות נובעת "מהחמרה בדרישות עם אמצעים מאוד מחמירים ובפיקוח שהוחלף".

לאחר אישור התקציב אמרה חברת ועדת הכספים שרית גולן-שטיינברג: "אלמלא הגישה האחראית של חברי המועצה מהאופוזיציה שיזמו את הדיון בסוגיית ליאו באק, הפרויקט החשוב הזה היה נדחה, ובית הספר היה נמצא בסכנת סגירה לאור התראות המשרד להגנת הסביבה. היה מצופה מראש העיר שתדאג לטפל בסוגיית המימון החסר עוד באוגוסט 2021 ולא תחכה לרגע האחרון כדי להפיל את התקצוב על בית הספר. החובה שלנו היא לדאוג לכל ילדי והורי בית הספר ואני מקווה שעם החלטת המועצה, העירייה תדאג לקחת המושכות ולהשיג בעצמה המימון ממשרד החינוך והמשרד להגנת הסביבה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר