תיכון ליאו באק (צילום: בועז כהן)
תיכון ליאו באק (צילום: בועז כהן)

עיריית חיפה עדיין לא הגישה בקשת היתר להסרת האזבסט בליאו באק

למרות שעבודות הסרת האזבסט מתוכננת להתחיל בחודש הבא, במשרד להגנת הסביבה טרם התקבלה בקשה להיתר לביצוע העבודות. לאחרונה, פנה המשרד לעירייה בדרישה לעדכן במועד הגשת הבקשה להיתר אך טרם עודכן רשמית

פורסם בתאריך: 7.4.22 12:11

במשרד להגנת הסביבה ממתינים עדיין לבקשת ההיתר מעיריית חיפה להסרת האזבסט הפריך ממבנה בית הספר ליאו באק. העבודות במקום מתוכננות להתחיל בחודש מאי. הבקשה להיתר אמורה להיות מועברת למשרד על ידי שקמונה, שהיא חברה ממשלתית עירונית לשיקום הדיור, וללא ההיתר לא ניתן יהיה להתחיל בעבודות.

בשבוע שעבר פרסם "כלבו – חיפה והקריות", כי מנהלת מחוז חיפה בפועל במשרד להגנת הסביבה, יוליה גינזבורג,  שלחה מכתב לראש העירייה עינת קליש-רותם ובו היא מתריעה, כי למרות שעברו כחמישה חודשים מאז שהמשרד קיים שימוע לעירייה בנוגע להפסקת שימוש באזבסט, הסרתו והטמנתו, לא הגיעה למשרד בקשה מהעירייה להוצאת היתר לביצוע עבודות ההסרה. במקביל הודיעה גינזבורג לקליש-רותם, כי לאחר שהעירייה הפרה את חוק האזבסט, המשרד שוקל את המשך פעולתו בעניין.

 

 

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר בתגובה: "המשרד טרם קיבל מעיריית חיפה בקשה להיתר לביצוע העבודות. אנשי המקצוע של המשרד נמצאים בקשר רציף עם מפקח האזבסט של הפרויקט ומנהל המרכז החינוכי, ועודכנו כי הבקשה צפויה להיות מוגשת בקרוב. המשרד מנהל הליך אכיפה מול עיריית חיפה בגין הפרה של חוק האזבסט, שבמסגרתו הוציא המשרד צו לעניין האזבסט וקיים שימוע לעירייה. לאחרונה, פנה המשרד לעירייה בדרישה לעדכן במועד הגשת הבקשה להיתר אך טרם עודכן רשמית. המשרד יפעל בהתאם להתפתחויות, וישקול את צעדיו בהתאם לסמכויותיו בחוק".

מעיריית חיפה לא התקבלה תגובה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר