סוניה נלובין (צילום: תיכון רעות לאמנויות)
סוניה נלובין (צילום: תיכון רעות לאמנויות)

בעקבות הכתבה ב"כלבו": המוזיקאית המוכשרת תקבל מלגת לימודים מ"בני ברית"

מירה גרוס, פעילה בארגון "בני ברית" קראה את הכתבה על סוניה נלובין, תלמידת רעות ועירוני א׳, שעלתה לחיפה בחופזה ממוסקבה בעקבות המלחמה באוקראינה, והתרגשה. נלובין תקבל את המלגה בעוד כשבועיים בטקס במכללה האקדמית גורדון

פורסם בתאריך: 1.5.22 13:41

סוניה נלובין, תלמידת רעות ועירוני א', שהגיעה לחיפה ממוסקבה בעקבות המלחמה באוקראינה תקבל מלגה מארגון "בני ברית ישראל" בעקבות הכתבה שפורסמה עליה ב"כלבו – חיפה והקריות".

טקס חלוקת המלגות יתקיים ביום שלישי, 17 במאי, במכללה האקדמית גורדון בהשתתפות נשיא "בני ברית" ישראל דניאל גרץ, סגן נשיא "בני ברית" ישראל נעמי שחר, המכהנת גם בתפקיד יו״ר המועצה האזורית חיפה בארגון, וציפי מנדלמן, יו״ר ועדת המלגות ב"בני ברית".

 

 

נלובין, שלמדה במכללה הגבוהה והיוקרתית למוזיקה במוסקבה, הגיעה לארץ לפני כחודש. אימה ואחיה, הנמצאים בארץ, שכנעו אותה לעלות ארצה מהחשש שמסך הברזל יירד שוב על רוסיה ושנלובין לא תוכל להגיע לישראל.

מירה גרוס, פעילה בארגון "בני ברית": ״לפני כשלושה שבועות קראתי את הכתבה ב'כלבו – חיפה והקריות', ובה סיפורה של סוניה נלובין, ומאוד התרגשתי. סיפרתי את מה שקראתי לוועדה ב'בני ברית' שדנה בענייני מלגות, שבה אני שותפה. 'בני ברית' מעניק מדי שנה מלגות לסטודנטים ולחיילים בודדים. שכנעתי את חברי הוועדה  שסוניה ראויה להיכלל ברשימת מקבלי המלגות, במיוחד בשל הסיבה שהביאה אותה לעלות בחופזה לישראל. הכתבה הביאה את הסיפור בצורה אותנטית ומרגשת, ולכן גם צירפתי אותה לבקשתי לוועדה. לשמחתי, גם חברי הוועדה התרשמו מסיפורה של סוניה והחליטו להיענות לבקשתי בחיוב״.

מהו גובה המלגה?

"3000 שקלים. סוניה ואימה כבר התקשרו להודות על המלגה ושאלו מה הם יכולים לעשות עבור הארגון. אנחנו נזמין את סוניה לשיר באירועים של בני ברית".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר