אשכול הגנים בנאות פרס
אשכול הגנים בנאות פרס

הורים באשכול הגנים בנאות פרס מאיימים בהשבתה אם לא יוצב מאבטח בכניסה

לאור גל הטרור המתגבר ובשל סמיכות הגנים לאתרי בנייה, דורשים ההורים הצבת מאבטח בכניסה לגנים. לדבריהם, השומר שהוצב שם הפסיק את עבודתו לפני פסח. חברת ועד השכונה: "אנחנו לא מרגישים ביטחון ובטח לא מרגישים ביטחון עבור ילדינו". העירייה: "בשל סמיכותו של אשכול הגנים לאתר בנייה, העירייה תציב מאבטח במקום עד לקבלת הנחיות המשטרה"

פורסם בתאריך: 8.5.22 10:51

הורים לילדים באשכול הגנים בשכונת נאות פרס מאיימים בהשבתת הגנים בשכונה, אם עיריית חיפה לא תציב מאבטח בכניסה. דרישת ההורים מגיעה לאחר שדרישה קודמת שלהם נענתה בחיוב והוצב מאבטח, אלא שלטענתם לפני חג הפסח הוא חדל לבוא.

לטענת ההורים, העירייה נאותה העירייה להציב שומר מטעמה לאחר שהשביתו את הגן, אולם הוא הוצב במקום למשך שבועיים בלבד. כעת, טוענים ההורים, לאור גל הטרור המתגבר ובשל אתרי הבנייה הנמצאים בשכונה, הם דורשים בתוקף, כי יוצב מאבטח, ולא – ישביתו את כל ארבעת הגנים באשכול.

 

רויטל כהן-קיקוס, חברת ועד הורי גן "כסיף" וחברת ועד השכונה אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "כשהקימו את השכונה היו שומרים בכל המתחמים, כי השכונה הייתה בבנייה, וכשהבנייה פסקה, כבר לא הוצבו שומרים. כשהתחילו להיבנות פרויקטים חדשים, העלינו שוב את הדרישה להצבת שומר. התאחדנו והשבתנו גן אחד ליום אחד, ואז הביאו לנו שומר לארבעת הגנים".

כהן-קיקוס מוסיפה: "הביאו את השומר רק לשבועיים, וממש מספר ימים לפני חופשת פסח הוא חדל לבוא. לא אמרו לנו שום דבר על כך. כעת, לאור האירועים הביטחוניים האחרונים, אנחנו דורשים הצבת מאבטח. מבחינתנו, אנו נשבית את כל מתחם הגנים עד שדרישתנו תיענה, בטח ובטח שעד סיום הפרויקטים שבבנייה. אנחנו לא מרגישים ביטחון ובטח לא מרגישים ביטחון עבור ילדינו. אני מקווה שלא נצטרך להגיע ליום שבו נצטרך להשבית את הגנים".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "עיריית חיפה פועלת בנושא הסדרי ביטחון במוסדות חינוך בהתאם להנחיות משטרת ישראל. בשל סמיכותו של אשכול גני נאות פרס לאתר בנייה, העירייה תציב מאבטח במקום עד לקבלת הנחיות המשטרה לנושא זה".

 


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר