יואב כץ (צילום: עדי דטליס)
יואב כץ (צילום: עדי דטליס)

הבעלים של הפועל חיפה מבקש ממשרד החינוך למנוע חגיגות אליפות של מכבי חיפה בבתי הספר

במכתב ששלח הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ למנהל המחוז במשרד החינוך, ד"ר סער הראל, הוא טוען, שחגיגות האליפות של מכבי חיפה בבתי הספר הן הדרה ופגיעה ברגשותיהם של תלמידים אוהדי הפועל חיפה. "אבקשך לטפל בנושא באופן דחוף ולמנוע קיום חגיגות מסוג זה", כותב כץ להראל

פורסם בתאריך: 23.5.22 11:25

הבעלים של מועדון הכדורגל הפועל חיפה, יואב כץ, שלח למנהל מחוז חיפה במשרד החינוך, ד"ר סער הראל, פנייה דחופה, שבה הוא דורש למנוע קיום חגיגות אליפות של מכבי חיפה, המתוכננות בבתי ספר במחוז. לדבריו, הדבר מהווה הדרת תלמידים אוהדי הפועל חיפה ופגיעה ברגשותיהם.

במכתב, שהעתק ממנו נשלח גם לראש העירייה עינת קליש-רותם, כותב כץ: "ברצוני להביא לידיעתך את העובדה שישנם בתי ספר במחוז חיפה שבניהולך, אשר מארגנים 'חגיגות אליפות' בית ספריות בשל זכייתה של מכבי חיפה באליפות. מהמידע שהגיע אלינו הדבר נעשה בעידוד ובארגון מנהלי ומנהלות בתי הספר. לפי מידע זה תלמידים התבקשו/מתבקשים להגיע לבית הספר לבושים בירוק ומתוכננות פעילויות 'בית ספריות' בנושא".

 

 

מוסיף כץ במכתבו: "התנהלות זו מהווה פגיעה ברגשותיהם של תלמידים, אשר אינם אוהדים של מכבי חיפה ובפרט של אוהדי הפועל חיפה, אשר רבים מהם לומדים באותם בתי הספר. מעבר לכך הדבר מהווה הדרה של אותם תלמידים בשל אהדתם לקבוצה ומכאן לפגיעה חברתית קשה. אבקשך לטפל בנושא באופן דחוף ולמנוע קיום חגיגות מסוג זה".

ממשרד החינוך נמסר: "אנחנו סומכים על הנהלות בתי הספר, יחד עם זאת, עשינו בדיקה עם בתי הספר, ואף אחד לא מתכוון לקיים חגיגות. הם מודעים לעניין ולרגישות, לכן לא יהיו חגיגות בבתי הספר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר