עירוני ג'
עירוני ג'

תלמיד נפצע באירוע אלימות בחטיבת הביניים עירוני ג'

האירוע שהחל באלימות מילולית הסלים מהר מאוד לאלימות פיזית. חברים של התלמיד התוקף עמדו מהצד ועודדו אותו. מנהלת בית הספר כתבה לצוותי ההוראה: "התלמיד התוקף הושעה. הוריו הוזמנו לשיחה וימוצה עימו התנאי שהותנה לו. כל החברים שעמדו מהצד ועודדה את הבריונות יטופלו אף הם משמעתית"

פורסם בתאריך: 24.5.22 11:36

תלמיד כיתה ט' בחטיבת הביניים עירוני ג' נפצע אתמול (שני) באירוע אלימות בין נערים בבית הספר. האירוע התחיל בקללות ועבר מהר מאוד למכות בעידוד חברים של התוקף.

במכתב ששלחה מנהלת החטיבה רבקה גינזבורג לצוות בית הספר נכתב: "נער מכיתה ט' נפצע כתוצאה מבריונות מילולית שהסלימה לאלימות פיזית. אחד הנערים הושעה לביתו, הוריו הוזמנו לשיחה וימוצה עימו התנאי שהותנה לו. כל החברים שעמדו מהצד ועודדה את הבריונות יטופלו אף הם משמעתית. תלמיד שנהג בלשון בוטה אל מורה הושעה לביתו והוריו יגיעו לשיחה. מחר (היום – ש"מ) בבוקר יתקיימו בכיתות שיחות משמעת על האירועים האחרונים ועל התנהגויות מסוכנות וחוק. בהמשך השבוע שכבת ח' תיחשף להרצאת שופטת בנושא עבריינות נוער וכל השכבות להרצאה בנושא צריכה נבונה של תקשורת חברתית. מועדים יפורסמו על ידי הרכזים".

 

 

יצוין, כי ביום שני שעבר נפגעו תלמידים ומורים בבית הספר משאיפת גז פלפל שריססו תלמידים.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "משרד החינוך ובית הספר מתייחסים בחומרה רבה לאירוע האלימות, והם מטפלים בו בשורה רחבה של אמצעים חינוכיים, טיפוליים ומשמעתיים. בהתאם לזאת, הוחלט להשעות את התלמיד מבית הספר, ולזמן אותו יחד עם הוריו לשיחה נוקבת אודות התנהגותו.

"לצד זה, בית הספר זימן לשיחה את התלמידים אשר צפו באירוע, ולא פעלו למנוע אותו. במקביל לזאת, התקיימו שיחות הסברה בכיתות הלימוד על חומרת האירוע, ההשלכות החמורות שלו והדרכים להימנע ממצבים שכאלה. בית הספר מלווה מקרוב את התלמיד הנפגע, ויעניק לו כל סיוע שנדרש".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר