סוניה נלובין והמלגה (צילום: איתי שוורץ)
סוניה נלובין והמלגה (צילום: איתי שוורץ)

מלגת לימודים לתלמידת רעות ועירוני א' שהגיעה ארצה ממוסקבה בעקבות המלחמה באוקראינה

סיפורה של סוניה נלובין, שלמדה במכללה הגבוהה והיוקרתית למוזיקה במוסקבה והגיעה לארץ לפני כחודש, פורסם לראשונה ב"כלבו - חיפה והקריות". את המלגה, בסך 3000 שקלים מארגון "בני ברית", קיבלה בטקס בשבוע שעבר עם עוד 160 סטודנטים

פורסם בתאריך: 31.5.22 12:26

סוניה נלובין, תלמידת רעות ועירוני א', שסיפור הגעתה לחיפה ממוסקבה בעקבות המלחמה באוקראינה, פורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", קיבלה בשבוע שעבר מלגת לימודים מהמועצה האזורית חיפה של ארגון "בני ברית". המלגה, בגובה 3000 שקלים, ניתנה לנלובין בטקס "מלגות למנהיגי העתיד" של הארגון שהתקיים במכללת האקדמית גורדון.

נלובין, שלמדה במכללה הגבוהה והיוקרתית למוזיקה במוסקבה, הגיעה לארץ לפני כחודש. אימה ואחיה, הנמצאים בארץ, שכנעו אותה לעלות ארצה, בשל החשש שמסך הברזל יירד שוב על רוסיה ושנלובין לא תוכל להגיע לישראל.

 

 

 

בטקס חולקו עוד 160 מלגות בסכום כולל של 176 אלף שקלים לסטודנטים שהומלצו על ידי מוסדות החינוך החיפאים – מהטכניון, מאוניברסיטת חיפה, מהמכללה האקדמית גורדון, מהמרכז האקדמי ויצו, וכן חיילים בודדים מעמותת "ביחד", תלמידי הקונסרבטוריון ע"ש רובין, תלמידים ממרכז "יובל" למוזיקה, תלמידי ביה״ס רעות לאמנויות וחיילת בודדה בארץ מארגון "שמע".

בבני ברית מציינים, כי אחת ממטרות הדגל של הארגון היא לעזור ולתמוך בסטודנטים ממשפחות מצוקה, ביצירת הזדמנות להשלים את השכלתם ורכישת מקצוע עתידי. במועצה האזורית חיפה, בראשותה של היו״ר נעמי שחר, 15 לשכות פעילות, הפועלות בשיתוף עם מחלקות הרווחה והחינוך בעיריית חיפה. המלגות נתרמו על ידי מספר רב של גורמים, ובהם: סגן הנשיא לשעבר ב"אינטל" העולמית, דדי פרלמוטר, לזכר אחיו שנהרג ביום האחרון למלחמת יום כיפור, אחים ואחיות מ"בני ברית" שתרמו לזכר יקיריהם וכן לשכות המועצה: הלשכה הגדולה, המועצה האזורית ובנק לאומי. 10 מלגות חולקו מקרן פרטית.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר