ספסלי דיאלוג בבית הספר אילנות (צילום: באדיבות בית הספר)
ספסלי דיאלוג בבית הספר אילנות (צילום: באדיבות בית הספר)

בבית הספר היסודי אילנות פותרים בעיות באמצעות ספסלי דיאלוג צבעוניים

כחלק מחזונו של בית הספר להוביל מנהיגות תוך שימוש בדיאלוג, הוצבו בבית הספר ספסלים שזכו לשמות כמו ספסל שלווה, ספסל הקשבה, ספסל נתינה וספסל חברות, כשכל ספסל הוא בעצם פינה לפתרון קשיים של תלמידים

פורסם בתאריך: 31.5.22 12:54

מיזם בהובלת מנהל בית הספר הממלכתי אילנות, שלומי אלון, פותר לתלמידים קשיים באמצעות ספסלי דיאלוג.

כחלק מחזונו של בית הספר להוביל מנהיגות תוך שימוש בדיאלוג, הוצבו לאחרונה במתחם הבית ספרי שישה ספסלי דיאלוג צבעוניים ובעלי משמעות ערכית, הן לתלמידים והן לצוות החינוכי. כל אחת מפינות הישיבה הייחודיות קיבלה שם מוגדר משלה – ספסל שלווה, ספסל הקשבה, ספסל נתינה וספסל חברות. כך, למשל, ילד לא רגוע יוכל לשבת על ספסל השלווה, וילד שמרגיש בודד בהפסקה יוכל לשבת על ספסל החברות ולסמן לסביבתו שהוא מחפש חבר. שיחות אישיות יתקיימו על ספסלי ההקשבה, ומילה טובה ועזרה בלימודים יוענקו בספסלי הנתינה.

 

 

אלון: "הרעיון הוא שתהיה לתלמידים פינה שתפתור להם קשיים. בחרנו לרענן את המסדרונות, באופן שיעניק בנוסף לוויזואליות הצבעונית והיפה גם ערכים של דיאלוג, שלווה, נתינה הקשבה וחברות. בימים אלו המחנכות מדריכות את הילדים בנוגע לספסלים החדשים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיפאי

    כשלבית ספר אין תקציב/יכולת לבניית תוכניות חינוך איכותיות ועדכנית לשנת 2022 אז צובעים ספסלים ונותנים להם שמות של ערכים וקוראים לזה השקעה..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר