האירוע בלשכת דירקטוריון חברת החשמל (צילום: יוסי וייס)
האירוע בלשכת דירקטוריון חברת החשמל (צילום: יוסי וייס)

תלמידי רעות זכו במקום הראשון בתחרות עיר חכמה

את התחרות העוסקת בהתייעלות אנרגטית ובשימוש מושכל בחשמל עורכות חברת החשמל ועמותת תעשיידע. בתחרות השתתפו 60 חטיבות ביניים מרחבי הארץ

פורסם בתאריך: 18.6.17 14:16

חטיבת הביניים רעות לאמנויות זכתה במקום הראשון בתחרות עיר חכמה, העוסקת בהתייעלות אנרגטית ובשימוש מושכל בחשמל. את התחרות עורכות חברת החשמל בשיתוף עמותת תעשיידע. בתחרות השתתפו 60 חטיבות ביניים מרחבי הארץ.

במסגרת ההכנות לתחרות התנסו התלמידים בחשיבה ובתכנון של העיר העתידית שבה הם יתגוררו לפי פרמטרים של שמירה על איכות הסביבה, שימוש מושכל בחשמל, קיימות, תחבורה ונגישות, חינוך, פנאי ותרבות. בעירייה מציינים שלימוד הנושא כחלק מההכנה לתחרות מעודד מעורבות קהילתית של התלמידים בסביבתם, תוך שיתוף התושבים בתהליך, ושבמהלך הלימוד מתכננים התלמידים כיצד ניתן לייעל אנרגטית מבני ציבור בעיר לחיסכון בחשמל ולשיפור איכות הסביבה. בתחרות הציגו התלמידים את תהליך הלמידה ואת הפרויקטים המסכמים שלהם.

ראש העיר יונה יהב: "אני גאה בתלמידי בית הספר רעות לאמנויות שהוכיחו באמצעות הפרויקט את כישורי היצירתיות והמנהיגות שלהם. עבודת הצוות, החשיבה הביקורתית והכישורים המדעיים שבהם ניחנו התלמידים הם שהובילו אותם לזכות במקום הראשון בתחרות חשובה זו".

מנכ"ל חברת החשמל עופר בלוך אמר לתלמידים: "עברתם תהליך למידה משמעותי, מלא חשיבה יצירתית. בחרנו להשקיע בכם, הדור הצעיר, כשותפינו וכאזרחים משפיעים לעתיד. חברת החשמל לקחה על עצמה לפעול להגברת המודעות בכל הנוגע לשינוי התנהגותי בנושא צריכת החשמל באמצעות שימוש אחראי בחשמל ובמשאבים אחרים המשתתפים בתהליך, מתוך כוונה להביא לשיפור באיכות האוויר והסביבה".

יו"ר דירקטוריון חברת החשמל יפתח רון טל אמר באירוע: "אנו מאמינים שתפקידה של חברת החשמל אינו מתמצה רק בהיותה ספק שירות חיוני, ושמחובתה לתרום לקהילה שבתוכה היא פועלת ולחשוף את פניה המקצועיות והאנושיות, וזאת כחלק מהשיח העסקי השוטף שלה. כחברה לאומית שלעשייתה יש השלכות על הסביבה בוחרת חברת החשמל לגלות אחריות סביבתית ומדגישה את נושא השימוש המושכל והחסכוני בחשמל. צריכת חשמל נבונה ואחראית היא צו השעה, והשפעתה היא מיידית על איכות האוויר שכולנו נושמים. אנו רוצים לראות בכם, בני הנוער ועתיד המדינה, שותפים שלנו, שתממשו את מה שלמדתם בחיי היומיום שלכם ושתהיו שגרירים בסביבתכם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר