בית הספר ארלוזורוב בקרית חיים (צילום: דורון גולן)
בית הספר ארלוזורוב בקרית חיים (צילום: דורון גולן)

שכבת כיתות ב' בבית הספר ארלוזורוב תצומצם בשנה הבאה לשלוש כיתות. ההורים מוחים

במכתב ששלחו ההורים לשרת החינוך ולמנהל המחוז הם קובלים על כך שבשנה הבאה הכיתות יהיו צפופות יותר וכן על כך שאף גורם רשמי לא שאל לדעתם. משרד החינוך: "אנו פועלים על פי נוהלי תקן באופן שוויוני בקרב כל התלמידים. לפיכך, מספר הכיתות נקבע על פי הנהלים האלו"

פורסם בתאריך: 14.6.22 12:38

הורים לתלמידים הלומדים בכיתה ב' בבית הספר ארלוזורוב בקרית חיים שלחו מכתב לשרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, ולמנהל מחוז חיפה במשרד, ד"ר סער הראל, ובו בקשה למנוע איחוד כיתות בשנת הלימודים הבאה, תשפ"ג. ההורים קובלים במכתבם על כך שמשרד החינוך גורע מהשכבה שבה לומדים ילדיהם כיתה אחת, רק בגלל עזיבתם של ארבעה תלמידים.

כיום מונה שכבת כיתות ב' בבית הספר 103 תלמידים, הלומדים בארבע כיתות, ומהשנה הבאה, בעת שהילדים ילמדו בכיתה ג', תמנה השכבה שלוש כיתות בלבד. בנוסף, בשל הצמצום ופיזור תלמידי הכיתה הרביעית שתיגרע בשלוש הכיתות הנוספות בשכבה, הכיתות הללו יהיו מלאות וצפופות יותר. בנוסף קובלים ההורים על כך שאף גורם רשמי לא שאל לדעתם לגבי השינוי, עליו נודע להם רק בשבוע שעבר מפי ילדיהם.

בבירור שעשו ההורים מול הנהלת בית הספר נאמר להם, כי הסיבה לסגירת כיתה אחת בשכבה היא היעדר תקן ממשרד החינוך.

 

 

כותבים ההורים: "ילדי שכבת ב' נכנסו לכיתה א' בבית הספר בזמן הקורונה, חוו, וחלקם עדיין חווים, קשיים פדגוגיים, רגשיים וחברתיים, וזאת לאחר שחלקם עברו חוויה קשה של אלימות בגן. הילדים אינם צריכים להתמודד שוב עם קשיים. בשנה שעברה משרד החינוך יצא בהכרזה חשובה, לפיה לא יהיה איחוד כיתות באותה השנה בשל הטלטלה שחוו התלמידים בעקבות מגפת הקורונה. החלטה חשובה שצריכה להיות מיושמת גם השנה".

מוסיפים ההורים במכתבם: "נדהמנו לגלות שלמרות כל זאת, החליטו במשרד החינוך לשלוח את ילדינו שוב אל הלא נודע, לחשוף אותם שוב להתמודדויות רגשיות לא פשוטות ולהפריד אותם מחברי כיתתם המהווים יציבות ועוגן עבורם. אין שום סיבה שיהיו בכיתה יותר מ-28 תלמידים. אנו יודעים, כי משרד החינוך דוגל בכיתות קטנות, במיוחד בכיתות הנמוכות".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "אנו פועלים על פי נוהלי תקן באופן שוויוני בקרב כל התלמידים. לפיכך, מספר הכיתות נקבע על פי הנהלים האלו. אנו סומכים על הנהלת בית הספר והצוות החינוכי, כי התהליך התקיים באופן מקצועי תוך רגישות וראיית טובת התלמידים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר