בית הספר עלייה בבת גלים (צילום: עמוד הפייסבוק)
בית הספר עלייה בבת גלים (צילום: עמוד הפייסבוק)

דרושים מנהלים לשישה בתי ספר בחיפה ובקריות לשנת הלימודים תשפ"ג

במכרז למשרות הניהול שיסתיים בשבת דרושים מנהלים לחטיבת הביניים רודמן בקרית ים, ליסודי עלייה בבת גלים, לממלכתי-דתי שירת הים בקרית ים, ליסודי עין הים, ליסודי דגניה בקרית חיים ולבית הספר לחינוך מיוחד צליל ים בקרית ים. לשלושת בתי הספר הראשונים זהו מכרז חוזר, לאחר שבמכרז הראשון לא נמצא מועמד מתאים

פורסם בתאריך: 16.6.22 14:51

שישה בתי ספר בחיפה והקריות מחפשים מנהלים לשנה"ל תשפ"ג. המכרז למשרות הניהול יסתיים בשבת. לשלוש מהמשרות – חטיבת הביניים רודמן בקרית ים, בית הספר היסודי עלייה (האנתרופוסופי) בבת גלים ולבית הספר היסודי הממלכתי-דתי שירת הים בקרית ים – זהו מכרז חוזר, לאחר שבמכרז הראשון לא נמצא מועמד מתאים. שלושת בתי הספר הנוספים המחפשים מנהל הם: בית הספר היסודי עין הים, בית הספר היסודי דגניה בקרית חיים ובית הספר הממלכתי לחינוך מיוחד צליל ים בקרית ים.

בית הספר היסודי עין הים

בית הספר היסודי עין הים

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", שינוי ניהולי אחד כבר התבצע, כאשר משרד החינוך מינה את שלומי אלון למנהל בית הספר הפתוח ע"ש בארי בשנת הלימודים תשפ״ג, שתיפתח בספטמבר במקום גילה שויקה שפרשה לגמלאות. אלון מנהל כעת את בית הספר היסודי אילנות במקומה של יעל רהב-ליכט, שחוזרת מחופשה.

מינוי מנהלים נעשה בדרך של מכרז באמצעות ועדת יועצים. ההליך נותן הזדמנות שווה לכל מי שעומד בתנאי הסף להיבחר לניהול מוסד חינוכי. במשרד החינוך אומרים, כי "שיטת המינוי נועדה להבטיח למועמדים למשרות הניהול המתפרסמות, למשרד החינוך ולציבור בכללותו, כי ייבחרו הטובים, המוכשרים והמתאימים ביותר מבין המועמדים. השיטה פועלת על סמך עקרונות של הזדמנות שווה, הגינות ואובייקטיביות".

 

 

עוד אומרים במשרד, כי "תחום מינוי מנהלים שבאגף בכיר לכוח אדם בהוראה, שם לו למטרה לשפר ולייעל את תהליך הבחירה והמינוי של מנהלי מוסדות החינוך השונים. לצורך כך פותחה מערכת ממוכנת לפרסום משרות הניהול הפנויות, להגשת מועמדות באופן מקוון, לבדיקת עמידה בתנאי הסף, לניהול ועדות היועצים, לבחירה ולמינוי".

הגשת מועמדות למשרות ניהול מתבצעת באופן מקוון בלבד ורק עובד הוראה המנוהל במאגרי משרד החינוך יכול להגיש מועמדות. מועמדים שאינם מנוהלים במאגרי המשרד יכולים לצפות ברשימת המשרות הפנויות, אך לא יכולים להגיש אליהן מועמדות, אלא רק לאחר שפתחו תיק במחוז שאליו שייכת המשרה ועדכון ותק ונתוני השכלה. עם סיום הגשת המועמדות, מבוצעת בדיקה אוטומטית של עמידה בתנאי סף, בהתאם לדרישות המשרה ותוצאת הבדיקה מוצגת למועמד. מועמדים לניהול העומדים בתנאי הסף הנדרשים למשרה מוזמנים לריאיון על ידי ועדת יועצים לצורך בדיקת התאמתם למילוי המשרה. בסוף התהליך מחליט מנכ"ל משרד החינוך אם למאשר את המועמד או לא ומודיע על כך למנהלי המחוזות.

בתוך כך, נודע כי בבתי ספר נוספים יחולו שינויים בשנת הלימודים תשפ"ג. מנהל חטיבת הביניים ליאו באק, ערן ברסלר, הודיע להורים, כי הוא יוצא לשנת שבתון. בהודעתו כתב: "בשבועות הקרובים צפוי להתקיים מכרז על תפקיד ניהול החטיבה, ואנו בטוחים שייבחר/תיבחר מועמד/ת ראוי/ה. צוות החטיבה ואני עובדים במרץ כדי שהימים האחרונים של שנת הלימודים יהיו מוצלחים ומשמעותיים ככל האפשר. כמו כן, אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון שנת הלימודים הבאה, כדי שזו תיפתח באופן מיטבי. אלו עדיין לא דברי פרידה רשמיים, אך אנצל את ההזדמנות להודות לכם, ההורים, על האמון לאורך הדרך. בקרוב נייחד זמן למפגשי פרידה מסודרים מצוות המורים, מההורים, וכמובן מהתלמידים".

שינויים נוספים: מנהלת חטיבת הביניים אליאנס, רות גל, ומנהלת בית הספר אליאנס, מיכל, גל מסיימות את תפקידן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר