ילדים מתגודדים מחוץ לשערי בית הספר דינור
ילדים מתגודדים מחוץ לשערי בית הספר דינור

הורים: "שערי בית הספר לא נפתחים דקה לפני עשר. זה עלול להיגמר באסון"

שערורייה: הורים לתלמידים בבית הספר היסודי דינור בנווה שאנן טוענים שילדים שמגיעים דקות ספורות לפני 10:00 נתקלים בשערים נעולים ומתגודדים בהמוניהם על המדרכה הסמוכה לכביש סואן. אם לילד: "למה לא להכניס את התלמידים כמה דקות לפני 10:00 לשטח בית הספר? האם לתת להם להיות שרועים על הכביש והמדרכה זה בטיחותי?"

פורסם בתאריך: 20.6.22 13:10

עשרות תלמידים צבאו הבוקר (שני) על שערי בית הספר היסודי דינור בנווה שאנן, לאחר שההנהלה סירבה לפתוח את שערי בית הספר כמה דקות לפני השעה 10:00. כך טוענים הורים, שהביאו את ילדיהם לבית הספר. יצוין, כי בהוראת הסתדרות המורים, בתי הספר הושבתו הבוקר עד השעה 10:00, כחלק ממאבק המורים לשיפור תנאיהם ושכרם.

 

 

אם לתלמיד בבית הספר: "בני לומד בבית הספר, והבאתי אותו הבוקר כמה דקות לפני בית הספר, ומצאתי בית ספר סגור. שערי בית הספר לא נפתחים אפילו לא דקה לפני השעה 10:00, וכל הילדים, בכמות אדירה, שרועים על המדרכה וחלקם כבר גולשים לכביש הסואן. אני רוצה לדעת אם חס וחלילה יקרה משהו לילדים והם ייפגעו, האם הנהלת בית הספר תיקח אחריות? השערים נעולים ואין אפשרות לפתוח ולהיכנס אפילו לא לחצר בית הספר".

בהוראת הסתדרות המורים, הלימודים מתחילים בשעה 10:00 האם לא הבאת את העניין בחשבון?

״אני יכולה להבין שלמורות אסור ללמד לפני השעה 10:00 אני מכבדת ומקבלת את זה, אבל למה לא להכניס את התלמידים כמה דקות לפני כן לשטח בית הספר? האם לתת להם להיות שרועים על הכביש והמדרכה זה בטיחותי? לפי מה שהבנתי, המצב הזה של תחילת לימודים בשעה מאוחרת עומד להיות כל השבוע, אז מה, הם מחכים לאסון כדי להתפכח?".

בהסתדרות המורים סירבו להגיב.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. המורה ש

    אם העיצומים של המורים פרושם להתחיל בשעה 10 אז מי אמור לשמור על התלמידים? למה לא לאפשר כניסה משעה 9 או נניח 8 או 7 וחצי…. כי יש עיצומים ! מורה הוא לא ביביסיטר !!! האם תביאו את הילדים לפני שבית הספר נפתח ביום רגיל?
    בכל אופן שנה הבאה יחסרו מורים אז השאלה גם מי ילמד ? אולי נביא עובדים זרים? אולי ההורים ?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר