תיכון ליאו באק (צילום: בועז כהן)
תיכון ליאו באק (צילום: בועז כהן)

ההורים לתלמידים בתיכון ליאו באק החליטו: "אנחנו נקבע מתי יתחדשו הלימודים במבנה"

אתמול קיימו ההורים ישיבת זום, שבה הוחלט כי הם ישכרו מומחה מטעמם שינטר את המבנה וסביבתו ויקבע אם הוא נקי. יו"ר ועד ההורים עינב פרלה: "עד לקבלת הנתונים לא נשלח את ילדינו למבנה התיכון"

פורסם בתאריך: 9.8.22 13:13

מאות הורים לתלמידים בתיכון ליאו באק הצביעו אתמול (שני) בישיבת זום על ההחלטה לדרוש מהרשויות מבנים חליפיים לתלמידי תיכון לתקופה שאותה ההורים יקבעו. כך אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות" יו״ר ועד ההורים עינב פרלה, שניהלה את הישיבה.

ישיבת ההורים זומנה לאור סיום העבודות להסרת האזבסט הפריך מתקרת מבנה התיכון ולקראת תחילת שנת הלימודים ב-1 בספטמבר. לדברי פרלה, ההורים יחלו לחפש כעת מומחה מטעמם שינטר את המבנה וסביבתו ויקבע אם הוא נקי מאזבסט. עד למציאתו, השלמת עבודתו וקבלת הנתונים היא אומרת: "אנחנו לא נשלח את ילדינו למבנה התיכון".

 

 

בכמה זמן מדובר?

"כמה זמן שיידרש. אולי ארבעה חודשים אולי חצי שנה. עד אז הילדים לא ייכנסו למבנה התיכון".

ישנם כאלה שטוענים ש-340 ההורים שנכחו בישיבה אתמול לא מייצגים את דעתם של כל 1,000 המשפחות מהתיכון. האם חוסר ההסכמה ביניכם לא מטרפד את המהלכים של הוועד?

״זה מדגם מייצג אפילו יותר מאשר המדגמים בטלוויזיה. אנחנו לא נלחמים באף אחד ואין לנו עניין אישי עם אף אחד, למרות שלעיתים ככה זה מוצג. יש הורים שרוצים להחזיר את ילדיהם לבית הספר וזה בסדר וזו זכותם המלאה, אבל יש מספר הרבה יותר גדול של הורים שקראה נתונים ונחשפה למחקרים, והם לא מוכנים להחזיר את הילדים למבנה התיכון. אין שום סיבה שבעולם להתעלם מהם ואין שום סיבה בעולם לא לענות על הצרכים שלהם ולתת להם אלטרנטיבה".

העבודות להסרת האזבסט בליאו באק (צילום: חברת שקמונה)

העבודות להסרת האזבסט בליאו באק (צילום: חברת שקמונה)

לדברי פרלה, לפי המכתב שנשלח מבית הספר להורי התלמידים בתיכון, כיתות י' ו-י"א יפתחו את שנת הלימודים ב-1 בספטמבר במבנה המכללה האקדמית גורדון וילמדו שם עד סוף החודש, ואילו תלמידי כיתות י"ב ילמדו במבנה לוקיי (בנין חטיבת היסוד; ש"מ).

״אני אומרת חד משמעית: ללוקיי, תלמידים שלנו לא ייכנסו. הוא מחובר למבנה התיכון במסדרון שנאטם כמו שנאטמו הכיתות שנמצאו שם סיבי אזבסט. לא נעשו דגימות בלוקיי, כי זה לא היה חלק מההגדרה של המשרד להגנת הסביבה. שיחזירו את תלמידי חטיבת היסוד ללוקיי ושימצאו פתרון לשכבת י"ב. בהצבעה אתמול רוב של כ-85 אחוז מההורים לתלמידי י"ב אמור שהם לא יכניסו את ילדיהם ללוקיי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר