בית הספר היסודי עין הים
בית הספר היסודי עין הים

סוף סוף: מונתה מנהלת לבית הספר עין הים

הסאגה הארוכה שהחלה כבר בחודש מאי, עם הודעתו של המנהל ברוך יעקובי על עזיבתו את בית הספר עין הים, הסתיימה: שמשרד החינוך מינה לתפקיד את דנה משיח דיכטר גלר, אשר שימשה במהלך 16 השנים האחרונות בכמה תפקידים בבית הספר, בדגש על חינוך מיוחד

פורסם בתאריך: 10.8.22 12:03

משרד החינוך מינה את דנה משיח דיכטר גלר למנהלת בית הספר עין הים. בכך באה אל סיומה סאגה ארוכה של מציאת מחליף למנהל המיתולוגי ברוך יעקובי, שהודיע בחודש מאי על פרישה לאחר 20 שנה בתפקיד.

מאז הודעתו של יעקובי פרסם משרד החינוך שני מכרזים לתפקיד אך אף מועמד לא צלח אותם. כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", ועד ההורים בעין הים דרש למנות למנהלת את אחת מהמורות של בית הספר כדי להמשיך את דרכו של יעקובי ולהבטיח את עתידו של המוסד החינוכי. בסופו של דבר נבחרה משיח דיכטר גלר – מורה ותיקה שעובדת זה 16 שנה בעין הים.

 

 

משיח דיכטר גלר שימשה במהלך השנים הללו מחנכת, אחראית על החינוך החברתי הבית ספרי והקהילתי ורכזת חינוך מיוחד בבית הספר. היא בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני בהוראה ולמידה ובפיתוח סגל לתפקידי הדרכה. נוסף על כך היא משמשת מדריכה פדגוגית במסלול החינוך המיוחד, מדריכת סדנאות סטאג' ומרצה בחוג לחינוך מיוחד במכללה האקדמית גורדון לחינוך.

באתר המכללה מובא ציטוט ממשנתה החינוכית: "העבודה בשטח, חיי בית הספר בכלל והעשייה בתחום החינוך המיוחד בפרט, לצד הנוכחות והפעילות באקדמיה מהווים כר מעשיר נרחב לניסוי, ללמידה ולמימוש אישי ומקצועי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הורה

    כמורה, נהגה לפזר את תלמידיה בכיתות אחרות בליווי סייעת, והרבתה להסתובב בסביבת ההנהלה. קצרה קרדיט של אחרים. תלמידיה מיעטו לראות אותה בכיתה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר