אדם קלרק ז"ל (צילום: באדיבות מרכז החינוך ליאו באק)
אדם קלרק ז"ל (צילום: באדיבות מרכז החינוך ליאו באק)

אבל בליאו באק: המורה הנערץ הלך לעולמו בגיל 39

אדם קלרק הלך השבוע לעולמו לאחר מאבק במחלה ממושכת. מנכ"ל ליאו באק הרב אופק מאיר ספד לו: "אדם היה מסור מאוד לתלמידים באופן מעורר השראה. הוא נהג לערוך ביקורי בית לפני כל מבחן, כדי לחזק תלמידים הזקוקים לכך. אדם הרוויח את התואר 'מורה לחיים' בזכות הדוגמה האישית שנתן לתלמידיו"

פורסם בתאריך: 12.8.22 19:41

אבל כבד במרכז החינוך ליאו באק. אדם קלרק, מורה נערץ ומיוחד שלימד בליאו באק משנת 2015 הלך לעולמו בגיל 39 לאחר מאבק במחלה ממושכת.

"את תחילת דרכו החל אדם בתיכון ולאחר מכן גם בחטיבה", מספר עליו מנכ"ל ליאו באק הרב אופק מאיר, "אדם היה מסור מאוד לתלמידים באופן מעורר השראה. הוא נהג לערוך ביקורי בית לפני כל מבחן, כדי לחזק תלמידים הזקוקים לכך. אדם אהב מאוד לטייל ויצא איתנו כמעט לכל המסעות החינוכיים, היה מוזיקאי וניגן בגיטרה, בחליל ובכלים נוספים. אדם הרוויח את התואר 'מורה לחיים' בזכות הדוגמה האישית שנתן לתלמידיו לאדם. ערך הלימוד היה נר לרגליו. הוא קרא המון, היה סקרן והיה תאב ידע ותשוקה לחיים מלאי משמעות. היה מורה יצירתי ושיעוריו היו מתובלים בחידונים, משחקים, שיחות ואתגרי חשיבה יצירתיים. המקצוע האהוב עליו היה אסטרופיזיקה".

 

 

מוסיף מאיר: "עם תחילתה של הקורונה אדם היה בין הראשונים להבין את עומק ההזדמנות לאתגר את דרכי הלמידה וההוראה המסורתיות והיה מהמובילים של הטמעת דרכי למידה חדשניות בליאו באק. אדם אף לימד את הקולגות הרבים בבית הספר על פלטפורמת הזום והלמידה מרחוק. היה אדם צנוע, מוקיר תודה על כל דבר. אדם אוהב אדם. היום זו שבת 'נחמו' וחג האהבה. שולחים מכל משפחת ליאו באק תנחומים לאימו שולה ולמשפחה וזוכרים באהבה גדולה את אדם המורה, המחנך, החבר והאדם. יהי זכרו ברוך".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מורה בליאו באק

    איש יקר ואהוב ,

    כמה סמלי שהלוויה שלו הייתה בערב חג האהבה .

    יהי זכרו ברוך

  2. א.

    אוהבים וזוכרים אותך אדם, שמענו עליך בבית ללא הפסקה והשפעת על הילדה שלנו מאוד.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר