"קשור גם אליך" (עבודה של קרנית ידיד)
"קשור גם אליך" (עבודה של קרנית ידיד)

תערוכת הבוגרים של תילתן בסימן חלומות

התערוכה "יש לי חלום" מציגה פתרונות מעוצבים ויצירתיים להגשמת חלומות בתחומים החברתי, האישי והסביבתי, ועוסקת בחלומות שיוצרים עולמות דמיוניים, משחזרים עולמות אבודים ומחזקים עולמות חשוכים

פורסם בתאריך: 3.8.17 13:50

תערוכת הבוגרים של המכללה לעיצוב ותקשורת חזותית תילתן בחיפה נפתחה לציבור הרחב, והיא מציגה פתרונות מעוצבים ויצירתיים להגשמת חלומות בתחומים החברתי, האישי והסביבתי. שמה של התערוכה – "יש לי חלום" – נלקח מנאומו המפורסם של ד"ר מרטין לותר קינג, ממובילי המאבק לזכויות השחורים בארצות הברית, שנרצח בשנת 1968.

התערוכה עוסקת בחלומות שיוצרים עולמות דמיוניים, משחזרים עולמות אבודים ומחזקים עולמות חשוכים. "חלומות נותנים תקווה, ממחישים נסתרות, פותרים תעלומות ומספקים אתגרים להגשמה ומטרות להגיע אליהן", מציינים במכללה.

כ-100 סטודנטים מציגים את עבודותיהם בתערוכה. אחת מהעבודות הבולטות היא של קרנית ידיד, אשר נקראת "קשור גם אליך" ומציגה את נושא האשפוז הפסיכיאטרי בישראל. בעבודתה זועקת ידיד את זעקתם של מטופלים פסיכיאטריים רבים בהסתמך על עדויות שהיא גבתה ממקור ראשון.

עבודות בולטות נוספות הן "תעודת זהות אמיתית דיגיטלית" של נסים דהן העוסקת באלטרנטיבה לשינוי באופן שבו אנחנו משתמשים בתעודת הזהות שלנו, ו"הגיטרה" של מרוה אשקר שמציגה גיטרה המיועדת לאנשים נכים שנבנתה עבור אחותה הנכה שביקשה ללמוד לנגן.

מנכ"ל מכללת תילתן ארז ישכרוב אמר השבוע עם סיום לימודיהם של הסטודנטים: "רגעי הפרידה מהסטודנטים מנקזים אליהם בכל פעם מחדש שיאי יצירה חדשים בעלי אמירות נוקבות. הסטודנטים בתילתן לומדים מהרגע הראשון שהמי אינו חשוב ושחשוב הוא בעיקר המה, כלומר מהו החותם שכל אחד ואחת מהם משאיר בתהליך היצירה".

 

"הגיטרה" (עבודה של מרוה אשקר)

"הגיטרה" (עבודה של מרוה אשקר)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר