נואל נפאע-חסון (צילום: נורית ברזילי)
נואל נפאע-חסון (צילום: נורית ברזילי)

היסטוריה בגורדון: אשה דרוזית מונתה לתפקיד בכיר

נואל נפאע-חסון מדלית אל-כרמל מונתה למנהלת הספרייה במכללה. נפאע-חסון: "הבחירה נעשתה משיקולים מקצועיים, והדבר מכפיל את תחושת האחריות שעל כתפי. כעת אוכל לשנות, לשפר ולהשפיע"

פורסם בתאריך: 3.8.17 14:46

לראשונה בתולדות המכללה האקדמית גורדון לחינוך מונתה אשה דרוזית לתפקיד בכיר, כאשר נואל נפאע-חסון מדלית אל-כרמל מונתה למנהלת הספרייה במכללה. נפאע-חסון (47), נשואה ואם לשניים, בעלת תואר שני באמנות מאוניברסיטת חיפה המחזיקה בתעודה בלימודי ספרנות, עובדת זה 20 שנה בספרייה, ובנוסף היא כתבה ואיירה ארבעה ספרי ילדים. נפאע-חסון החליפה בתפקידה את ד"ר שחף הגפני שפרש לגמלאות לאחר 21 שנות עבודה.

סגנית נשיא המכללה ד"ר נטע ברנסקי: "נפאע-חסון נבחרה מבין צוות הספרנים. היא בלטה מאוד באיכויות המקצועיות ובידע שלה בתחום ובנוסף באישיות שלה. היא חלק מאוד משמעותי בצוות".

סגן נשיא המכללה יגאל שייניס: "מדובר בעובדת מסורה ומקצועית, ולאחר שנבחנו כל החלופות ונפגשנו עם כל המועמדים הוחלט כי הדבר הנכון ביותר יהיה לקדם עובד מתוך צוות הספרייה".

נפאע-חסון: "זה כבוד גדול. לא מובן מאליו שהמכללה מעודדת קידום של עובדים בעלי ותק. הבחירה נעשתה משיקולים מקצועיים, והדבר מכפיל את תחושת האחריות שעל כתפי. כעת אני במעמד שאוכל לשנות, לשפר ולהשפיע על התנהלות הספרייה". לדבריה, הספרייה בגורדון היא לבו של המוסד, ועליה להתעדכן תדיר בכל החידושים: "בכפר ובקרב משפחתי גאם ומפרגנים על התפקיד שאליו נבחרתי, וחשוב יותר – ללא תמיכתו של בעלי לא היה מתאפשר לי לקחת על עצמי את התפקיד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר