המטוס הדו מושבי שבנה אב לבוגרי הריאלי
המטוס הדו מושבי שבנה אב לבוגרי הריאלי

הריאלי מגייס כסף לבניית מטוס דו מושבי

את הפרויקט היה אמור להוביל הטייס דודי זהר ז"ל שנהרג בתאונת מסוק לפני כחודש. אחרי התאונה נעצר הפרויקט, וכעת הוא חודש

פורסם בתאריך: 17.9.17 19:45

פרויקט שהיה אמור להוביל הטייס דודי זהר ז"ל, בוגר בית הספר הריאלי, ונעצר לאחר שהוא נהרג בתאונת מסוק בדרום לפני כחודש, יחודש על ידי בית הספר. בריאלי החלו בגיוס כספים למטרת בניית מטוס דו מושבי על ידי התלמידים, ועלות חלקיו היא 60,000 דולר. את הרעיון קיבלה הנהלת בית הספר מאב לשני בוגרים שבנה מטוסים כאלה בעצמו.

חיים מי-רז, ששימש עד לאחרונה כיו"ר ועד ההורים בחטיבה התיכונית של הריאלי באחוזה, נרתם לסייע לפרויקט. "התלהבתי מאוד כשראיתי את המטוס שבנה אותו הורה", מספר מי-רז, "הוא סיפר לי שיש בתי ספר בארצות הברית שהתלמידים שלהם בונים מטוס כזה ומטיסים אותו עם טייס. ההורה העלה רעיון שנציע לריאלי לבנות מטוס כזה בעזרת התלמידים, וסיפר שקרן רמון ע"ש אילן ואסף רמון מוכנה לסייע".

לדבריו של מי-רז, בית הספר הסתמך על כך שזהר, שכיהן כסמנכ"ל באלביט, יסייע גם בגיוס כספים מהחברה לפרויקט, אך אז קרה האסון: "אחד ממורי הטכנולוגיה בסניפים אמור לקחת על אחריותו את הפרויקט במקום זהר ז"ל ולבצע אותו עם התלמידים".

בריאלי מציינים שתלמידי התיכון וחטיבות הביניים יוכלו להשתתף בבניית המטוס, וכשהיא תסתיים אפשר יהיה למכור אותו ובכסף לקנות חלקים לבניית מטוס חדש.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר