ספריית סניף אחוזה של בית הספר הריאלי
ספריית סניף אחוזה של בית הספר הריאלי

סניף אחוזה של הריאלי פותח את הספרייה להורים

הסניף החליט להעמיד יותר מ-6,000 כותרים, שרבים מהם מתאימים למבוגרים, לרשות ההורים. המטרה: אם ההורים יקראו זה יעודד גם את התלמידים לקרוא

פורסם בתאריך: 26.9.17 16:39

הנהלת החטיבה התיכונית של בית הספר הריאלי באחוזה פתחה את ספריית בית הספר לשימוש הורי התלמידים. את 6,000 הכותרים המצויים במקום יכולים ההורים להזמין דרך אתר הספרייה באינטרנט או בספרייה עצמה.

הספרים בספרייה נבחרו על ידי תלמידים החברים בקבוצה הנקראת חממת הספרייה ביחד עם הספרנית קרן בוכבינדר. כחלק מתהליך בחירת הספרים מגיעים התלמידים לחנויות ספרים לבדיקת הכותרים לפני רכישתם. בבית הספר הוחלט לא להגביל את משך זמן ההשאלה להורים ולתלמידים.

מנהלת החטיבה התיכונית אחוזה שלומית שקד: "זו יוזמה של בוכבינדר. עוד לפני שהחלטנו על פתיחת הספרייה להורים היו בהם כאלה שהתעניינו אם יש לנו ספרים מסוימים ואם ניתן להשאיל אותם, וכמובן שהסכמנו. בית ספר שלנו הוא בית ספר קורא – כל ילד מחויב לקרוא חמישה ספרים בשנה ולכתוב עליו דוח קריאה. השנה חשבנו איך לשדרג את נושא הקריאה בבית הספר ובוכבינדר העלתה את הרעיון לאפשר השאלת ספרים להורים. חשבנו שאם ההורים יקראו יותר זה יעודד את התלמידים לקרוא יותר".

לדבריה של שקד, בספרייה יש ספרים רבים שמעניינים קהל בוגר, כי בגיל החטיבה כבר יש דרישה מצד התלמידים לספרות כזו: "במקום שהספרים יעמדו על המדפים בספרייה עדיף שהם יהיו בבתי התלמידים שלנו ושכולם יקראו אותם. יש כאן לא רק דוגמה אישית מצד ההורים אלא גם אפשרות לפתח שיח ספרותי בבית".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר