תלמידים בחדר העריכה (צילום: המרכז הקהילתי בית מילר)
תלמידים בחדר העריכה (צילום: המרכז הקהילתי בית מילר)

מי יזכה באוסקר של התיכונים?

תחרות סרטוני התדמית iSchool של בתי הספר התיכוניים בעיר יצאה לדרכה. הסרטון המנצח, שייבחר על ידי הציבור וועדה מקצועית, יזכה את בית הספר בפרס של 10,000 שקל מעיריית חיפה לקיום פעילות חברתית

פורסם בתאריך: 27.9.17 09:55

תחרות סרטוני התדמית iSchool של בתי הספר התיכוניים בחיפה יצאה לדרכה. במסגרת התחרות הוזמנו תלמידים מהתיכונים בעיר להפיק סרטוני תדמית קצרים העוסקים בבית ספרם במטרה לטפח בקרב התלמידים והמורים גאוות יחידה לבית הספר שלהם ולחשוף את הציבור החיפאי לפעילות המתקיימת בבתי הספר לאורך השנה.

כחלק מההכנה לתחרות השתתפו 60 תלמידים מעשרה בתי ספר בקורס מקצועי בנושאים טכניקות צילום ועריכה, כתיבת תסריט והעברת מסרים בפרסום, שנערך במרכז הקהילתי בית מילר במרכז הכרמל. בחודש נובמבר יועלו הסרטונים שהכינו התלמידים לדף הפייסבוק של העירייה ויוצעו לבחירת הציבור. הסרטון המנצח ייקבע לפי שני קריטריונים – מספר ההצבעות (לייקים) שיהוו 60 אחוז מהציון וחוות דעת של ועדה מקצועית שתהווה 40 אחוז מהציון. הוועדה תבחן את עבודת הצוות, את המסר החינוכי המועבר בסרטון, את איכות הצילום והעריכה, את רמת התסריט ואת הליך הפצת המידע.

ההכרזה על הסרטון הזוכה תתקיים בחודש דצמבר בסינמטק במעמד ראש העיר יונה יהב. בית הספר שיזכה במקום הראשון יקבל פרס של 10,000 שקל מעיריית חיפה לקיום פעילות חברתית לפי החלטת התלמידים.

ראש מינהל החינוך בעירייה אילנה טרוק: "חינוך למעורבות חברתית הוא ערך עליון בבתי הספר בעיר. התחרות תאפשר לתלמידים התבוננות מזווית רחבה והיכרות מעמיקה של פעילות בית ספרם בכל הרבדים ותיצור גאוות יחידה שתעמיק את הקשר של התלמידים לבית הספר שבו הם לומדים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר