תלמידי עירוני ג' בערב הסליחות (צילום: יח"צ)
תלמידי עירוני ג' בערב הסליחות (צילום: יח"צ)

תלמידי עירוני ג' השתתפו בערב סליחות

הערב נערך בבית האבות הספרדי בנוה שאנן ביוזמת ועד העדה הספרדית בחיפה. התלמידים קראו פרקי סליחות, שמעו על משמעותם וקיבלו במתנה מחזור קידוש זמירות

פורסם בתאריך: 28.9.17 16:54

עשרות תלמידים מכיתות ז' בבית הספר עירוני ג' והוריהם השתתפו השבוע בערב סליחות בבית האבות הספרדי בנוה שאנן. מדובר ביוזמה של יו"ר ועדת החינוך והתרבות של ועד העדה הספרדית בחיפה עו"ד בתיה חיימוב-רומן. בבית הספר אומרים שהתלמידים – בנות ובני מצווה – השתתפו בערב המיוחד שכלל קטעי נגינה ושירה ופרקי קריאה לראש השנה וליום הכיפורים שאותם ביצעו התלמידים בהנחיית המורות.

התלמידים קראו פרקי סליחות עם הפייטן הרב אמנון בוארון שסיפר לתלמידים על משמעות הימים הנוראים. בסיום האירוע קיבלו התלמידים שי מוועד העדה הספרדית – מחזור קידוש זמירות לחגי ישראל.

מנהל בית הספר יהושע בן איתמר שהשתתף באירוע: "יש לנו קשר טוב עם ועדת התרבות של ועד העדה הספרדית בחיפה, והפעילות הזו משלבת בתוכה מבחינתנו כמה מעגלים. הראשון הוא קשר עם מוסד קהילתי בשכונה שתורם ונתרם על ידינו; השני הוא קשר של התלמידים עם אוכלוסייה קשישה בשכונה, שזו נקודה כאובה במדינת ישראל; השלישי הוא בני ובנות מצווה שזו מבחינתם היכרות נוספת עם אירוע דתי; והרביעי הוא כמובן הקשר עם ועד העדה הספרדית שמממן שיעורי עזר לתלמידים שלנו".

איך הגיבו התלמידים?

"הם התרגשו מאוד. שוחחו איתם על המשמעות של הסליחות והם שמעו פיוטי סליחות. זו פעילות מבורכת שתהפוך למסורת בבית הספר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר