מכללת הכרמל (צילום: רמי שלוש)
מכללת הכרמל (צילום: רמי שלוש)

במקום מכללת הכרמל: הקריה האקדמית אונו

ביום ראשון נפתחה שלוחה של הקריה האקדמית אונו במקום מכללת כרמל, והיא תאפשר לסטודנטים שהחלו ללמוד במכללה שנסגרה להשלים את לימודיהם

פורסם בתאריך: 25.10.17 15:51

שלוחה של הקריה האקדמית אונו נפתחה ביום ראשון בעיר התחתית בחיפה במבנה המכללה האקדמית הכרמל שנסגרה. כניסתה של הקריה האקדמית לחיפה התאפשרה בזכות מתווה שהוצע בבית המשפט העליון שדן בנושא סגירת מכללת הכרמל. המתווה אושר על ידי המועצה להשכלה גבוה (המל"ג) לאחר שהמוסדות האקדמיים הסכימו לו.

במסגרת המתווה פועלת הקריה האקדמית אונו במקום באופן זמני כדי לאפשר לסטודנטים שהחלו את לימודיהם במכללת הכרמל להשלים אותם. במקביל התחייבה הקריה האקדמית לפתוח תוך שנה קמפוס אקדמי לא מתוקצב ביישוב ערבי מצפון לחדרה, שאליו תועבר הפעילות מהשלוחה בחיפה שתיסגר. עוד סוכם שהקריה האקדמית אונו תפתח רישום לסטודנטים חדשים לקמפוס בחיפה לסמסטר שיתחיל בחודש פברואר 2018 לתואר ראשון במשפטים, במינהל עסקים ובחינוך וחברה, ולתואר שני במינהל עסקים.

במל"ג מציינים שלקריה האקדמית אושר לפתוח כבר מהחודש לימודים לתואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית ותואר שני ביהדות – תחומים שלא היו קיימים במכללת הכרמל.

 

 

במכללת הכרמל למדו כ־1,000 סטודנטים בשתי תוכניות לתואר ראשון – האחת במשפטים והשנייה במינהל עסקים עם התמחות בחשבונאות.

מנכ"ל הקריה האקדמית אונו רנן הרטמן: "הקמת קמפוס חיפה של הקריה האקדמית אונו וקמפוס ערבי בצפון הארץ הן חלק מהתפישה שלנו להיות אקדמיה נגישה ואקטיבית בשינוי פני החברה והשיח הרב תרבותי בישראל. אנחנו מאמינים שפתיחת הקמפוסים תפתח את הגישה ללימודים אקדמיים לכל תושבי הצפון, ובהם למגזרים השונים החיים באזור. אין ספק שהמהלך יציב בפנינו אתגרים ומורכבויות, אך לצד זאת הוא מהווה נדבך נוסף בהיותנו המוסד האקדמי המשפיע ביותר מבחינה תרבותית וחברתית במדינת ישראל".

שר החינוך נפתלי בנט המכהן בתוקף תפקידו כיו"ר המל"ג: "בזכות מיזוגה של מכללת הכרמל עם הקריה האקדמית אונו יכולים הסטודנטים והסגל להיות רגועים ולהמשיך בשגרת הלימודים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אבי ביתן

    זה לא התמונה של המרכז האקדמי כרמל בע"מ חל"צ ז"ל – זה מכללת כרמל.

    אני מודה למי שעזר לי לסגור את המרכז האקדמי וגרם לי לעשרות מליוני שקלים הפסד, למדתי על בשרי שאני לא יכול לעשות הכל ואין לי כח להשפיע על הכל – כל אחד והשיעור שלו.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אבי ביתן. החזקת בכרמל אנשי סגל גרועים שהרסו לך את המקום. לא ידעת על מי לסמוך. טעית בגדול.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר