הנבחרת של הטכניון לתחרות בביולוגיה סינתטית (צילום: דוברות הטכניון)
הנבחרת של הטכניון לתחרות בביולוגיה סינתטית (צילום: דוברות הטכניון)

סטודנטים מהטכניון ישתתפו בתחרות יוקרתית בבוסטון

הסטודנטים, שפיתחו טיפול מניעתי חדשני באלרגיות ובמחלות אוטואימוניות, ישתתפו בתחרות בתחום הביולוגיה הסינתטית. נוסף על כך עוסקת קבוצת הסטודנטים בקידום הסובלנות בחברה הישראלית

פורסם בתאריך: 5.11.17 17:33

תשעה סטודנטים מהטכניון, שפיתחו טיפול מניעתי חדשני באלרגיות ובמחלות אוטואימוניות, ישתתפו בתחרות בין לאומית לסטודנטים בארצות הברית בתחום הביולוגיה הסינתטית. התחרות תחל ביום חמישי בבוסטון ותימשך עד יום שני.

המתמודדים בתחרות נדרשים להגיש הצעת מחקר, לבצע מחקר עצמאי, לגייס עבורו את המימון הדרוש ולהציג את התוצאות בשלב הגמר. התחרות בבוסטון נחשבת לאחת מהתחרויות החשובות בעולם המדע, והשנה ישתתפו בה יותר מ-310 קבוצות סטודנטים מאוניברסיטאות ברחבי העולם. בתחרויות שהחלו בשנת 2004 השתתפו עד כה שלוש קבוצות מהטכניון, וכולן זכו במדליית זהב.

 

 

חבר הקבוצה יהודה וקסלר: "הפרויקט שלנו עוסק בתחום האימונולוגיה. המטרה שלנו היא לפתח טיפול מונע למחלות אוטואימוניות (תופעה שבה מערכת החיסון תוקפת תאים ורקמות של הגוף; ש"מ) ואלרגיות. כיום יש למחלות הללו טיפולים מסוימים אבל הם לא מניעתיים. הטיפול שפיתחנו מתאים לספקטרום רחב של מחלות משום שהוא מיירט את התהליך בשלב מוקדם ומשפיע על חוליה מוקדמת בשרשרת ההתפתחות של המחלה".

יצוין שהנבחרות המשתתפות בתחרות נבחנות גם לפי פעילותן בקהילה, וקבוצת הטכניון בחרה לעסוק בקידום הסובלנות בחברה הישראלית.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר