תלמידים בשיעור מקוון (צילום: טס שפלן)
תלמידים בשיעור מקוון (צילום: טס שפלן)

משרד החינוך מספק שיעורים פרטיים בחינם באינטרנט

תלמידים יוכלו לקבל שיעורים אישיים או קבוצתיים באנגלית, במתמטיקה ובלשון בכמה אופנים – באופן פרטי, בקבוצה אקראית או עם חברים בהזמנה מראש

פורסם בתאריך: 12.11.17 12:55

פרויקט חדש שהשיק משרד החינוך מאפשר לתלמידי כיתות ז'–י"ב בחיפה לקבל שיעורים פרטיים בחינם באמצעות האינטרנט. העזרה ניתנת במקצועות אנגלית, מתמטיקה ולשון עברית וערבית.

השבוע פנה מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל לבתי הספר בעיר וביקש מהם לעדכן את כל התלמידים בפרויקט החדש. במסגרת הפרויקט יחלקו מזכירויות בתי הספר לתלמידים קוד כניסה לאתר המקוון, שבו יוכל כל תלמיד לבחור בין ארבע אפשרויות.

האפשרות הראשונה היא שיעור פרטי עם מורה מקצועי, כאשר בחירת המורה תיעשה על ידי התלמיד מתוך רשימת מורים הנמצאת באתר. האפשרות השנייה היא שיעור קבוצתי המיועד לקבוצות קטנות, ובה בוחרים כמה תלמידים נושא לימוד מתוך רשימת נושאים ומזמינים תור למורה שבחרו. האפשרות השלישית נקראת "מורה עכשיו" והיא נועדה למקרים שבהם זקוקים התלמידים למורה באופן מיידי. באפשרות זו יבחר התלמיד מורה בלי לקבוע תור מראש, אך ייאלץ להמתין למורה שיתפנה. האפשרות הרביעית היא שיעור קבוצתי שבו ניתן לצרף חברים לשיעור שהוזמן מראש וללמוד ביחד.

 

 

בהנחייתו של הראל, בימים הקרובים יעברו בתי הספר והתלמידים חשיפה לפרויקט והדרכה בנושא. הראל: "אנחנו מבקשים מכל המנהלים ליידע את התלמידים על קיומה של התוכנית. זהו פרויקט שיושב על פלטפורמה שמתאימה לתלמידים, ומזמינה אותם להשתמש בה, וגם חוסכת כסף רב להורים".

מעבר לחיסכון הכלכלי, מהו היתרון בשיעור המקוון על פני השיעור הפרטי הרגיל?

"השיעור המקוון מתבצע בסביבתו המוכרת של התלמיד – בביתו או בבית חבריו. לפעמים שיעור פרטי שאינו באמצעות מחשב מייצר לא מעט חסמים וקשיים. יש בפרויקט הזה אופציה גם למענה מיידי שזה יתרון עצום – אם נתקעת בחומר, תוך רבע שעה אתה יושב מול מורה ומקבל סיוע".

לדבריו של הראל, בתוכנית משולבים מורים מבתי הספר בחיפה, כך שתלמידים יוכלו ללמוד באופן פרטי אצל מורה שהם מכירים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    השיעורים האלה היו צריכים כבר להתקיים מזמן!
    משתי סיבות: הזכות לחינוך, זאת אומרת שהמדינה חייבת לתת חינוך ברמה לילדים ולבני נוער. חוץ מזה, זה חוסך להורים כסף, ועשיו במקום לשלם בשביל שיעורים פרטיים, ההורים יוכלו להשתמש בכסף בשביל דברים אחרים, שזה גם עוזר כלכלי למשפחה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר