אירוע חידוש הפעילות של אגודת ידידי אוניברסיטת חיפה (צילום: יניב קופל)
אירוע חידוש הפעילות של אגודת ידידי אוניברסיטת חיפה (צילום: יניב קופל)

הוקמה מחדש אגודת ידידי אוניברסיטת חיפה

נשיא האוניברסיטה פרופ' רון רובין יזם את חידוש הפעילות וביקש מהמנכ"לית לשעבר של האגודה שירה בן אור לשוב לפעילות. האגודה תסייע להתרחבות האוניברסיטה מחוץ לקמפוס ולעיר ותתמקד בגיוס תרומות

פורסם בתאריך: 29.11.17 15:15

אגודת הידידים של אוניברסיטת חיפה הוקמה השבוע מחדש לאחר הפסקה ארוכה. היוזמה לחידוש הפעילות היא של נשיא האוניברסיטה פרופ' רון רובין, שקרא למנכ"לית האחרונה של האגודה שירה בן אור לשוב לפעילות. בטקס ההשקה המחודשת סקר רובין, המשמש גם כחבר הוועד המנהל של האגודה, את תוכניותיו העתידיות להתרחבות האוניברסיטה ולהפיכתה למולטיברסיטה עם שלוחות מחוץ לקמפוס ומחוץ לעיר.

בן אור: "עזבתי את האגודה לפני שנים רבות, וכשהנשיא החדש קרא לי חזרתי. לצורך הפעילות האסטרטגית החדשה של האוניברסיטה, שממצבת את עצמה כאוניברסיטה עירונית שיורדת לעיר התחתית ושמתחברת לקהילה ולצפון, פעילות האגודה היא הכרחית".

 

 

איך את רואה את תפקידכם בתוך המוסד?

"המטרה המרכזית שלנו היא מעורבות של הידידים בכל הפרויקטים שנעשים באוניברסיטה, ובכלל זה גיוס תרומות לפרויקטים המרכזיים, למלגות עבור הסטודנטים שלומדים לכל התארים, להקמת מעבדות ולסיוע לכל הפקולטות והחוגים. אנחנו מתכוונים לקיים פעילויות בחיפה לפחות פעם בחודש".

מי נמנה עם חברי האגודה?

"אישי ציבור ובוגרי המוסד. מעתה אנחנו נקראים אגודת הידידים והבוגרים. בשלב זה אנחנו מחפשים נשיא לארגון וקוראים לציבור להציע מועמדים. הדרישות שלנו מהנשיא הן שהוא יהיה אישיות מוכרת ומקושרת ופילנתרופ בעצמו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר