תלמידי בתי הספר רעות ואלמותנבי שזכו במקום הראשון (צילום: דוברות עיריית חיפה)
תלמידי בתי הספר רעות ואלמותנבי שזכו במקום הראשון (צילום: דוברות עיריית חיפה)

אלמותנבי ורעות – במקום הראשון בתחרות המיתוג

הסרטונים שהכינו שני בתי הספר קיבלו את מספר הלייקים הרב ביותר ואת הציונים הגבוהים ביותר מקרב עשרת בתי הספר שהשתתפו בתחרות. במקום השני זכה בית הספר אלכרמה, ובשלישי - תיכון קרית חיים

פורסם בתאריך: 12.12.17 08:01

בתי הספר אלמותנבי ורעות לאמנויות זכו במקום הראשון בתחרות המיתוג של בתי הספר בחיפה. במסגרת התחרות הכין כל בית ספר סרטון באורך של דקה וחצי, ובו הוסבר מהי הייחודיות של המוסד החינוכי.

עשרה בתי ספר תיכוניים בעיר השתתפו בתחרות והעלו את הסרטונים שהכינו לדף הפייסבוק ולחשבון האינסטגרם של העירייה. לפי כללי התחרות עמדו הסרטונים להצבעה, שבה ניצח אלמותנבי את תשעת בתי הספר האחרים עם 4,370 לייקים. אחריו הגיע רעות עם 3,796 לייקים.

כפי שדווח כאן, הסרט שהכינו תלמידי אלמותנבי נועד להנציח את זכרה של חברתם נדא איבדח שנהרגה בתאונת פגע וברח ליד ביתה ברחוב אבן גבירול בקיץ. איבדח היתה ראש צוות המיתוג בבית הספר.

 

 

במקביל להצבעה בחנה ועדה מקצועית את עבודות צוותי ההפקה של כל בית ספר, את המסר החינוכי, את איכות הצילום והעריכה, את רמת התסריט ואת תהליך הפצת המידע. בוועדה ישבו ראש מינהל החינוך, התרבות והרווחה בעיריית חיפה אילנה טרוק, מנהל הסינמטק אבישי כפיר, השחקן נירו לוי ואיש הפרסום נסים חיון. הציון שנתנה הוועדה בצירוף הלייקים הציב גם את בית הספר רעות במקום הראשון ביחד עם אלמותנבי.

במקום השני זכה בית הספר אלכרמה עם 1,856 לייקים, ואל המקום השלישי הגיע תיכון קרית חיים, שאמנם קיבל 2,653 לייקים אך הציון שקיבל מהוועדה היה נמוך יותר. תעודות ההוקרה ניתנו לזוכים בטקס חגיגי שנערך בסינמטק.

טרוק: "החשיפה העצומה שאליה הגיעו הסרטונים מעידה על הגאווה הגדולה הקיימת בקרב בני הנוער במערכת החינוך החיפאית. הסרטונים שהכינו התלמידים בתוכנית תלמ"ים (תלמידי מיתוג מובילים; ש"מ) הרשימו מאוד והיו מרגשים ומקצועיים ביותר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר