המכללה האקדמית גורדון לחינוך (צילום: מיקי אופק)
המכללה האקדמית גורדון לחינוך (צילום: מיקי אופק)

תוכנית לימודים בחינם לגיל השלישי במכללת גורדון

ביוזמתו של חבר מועצת העיר צביקה ברבי יעבירו מרצים פנסיונרים של המכללה האקדמית גורדון פעילויות ללא תשלום לאזרחים ותיקים, ובהן הרצאות, שיעורים ולימודי מדיה דיגיטלית. במקביל ייעשה ניסיון לשלב את האזרחים הוותיקים במקומות עבודה

פורסם בתאריך: 16.1.19 10:00

המכללה האקדמית גורדון לחינוך תחנוך בשבוע הבא את התוכנית "קמפוס שלוש – לימודים לגיל השלישי". במסגרת התוכנית יעבירו מרצים פנסיונרים של המכללה מגוון פעילויות ללא תשלום לאזרחים ותיקים בחיפה, ובהן הרצאות בנושאים שונים. נוסף על כך יתקיימו בקמפוס גם שיעורים לאזרחים ותיקים שמתקשים בקריאה ובכתיבה כדי לסייע להם להשתלב בעולם התעסוקה.

בכך נענתה מכללת גורדון ליוזמתו של חבר מועצת העיר צביקה ברבי, יו"ר סיעת אכפת לי מתושבי חיפה ומחזיק תיק הרווחה בעירייה, לשלב את לימוד הנושאים הללו במסגרת הפעילויות בתוכניתה לגיל השלישי.

 

 

ברבי: "נפגשתי עם נשיא המכללה פרופ' יחזקאל טלר וסיכמנו על מתן מענה לצורכי האוכלוסייה המבוגרת שמבקשת להשתלב בעולם התעסוקה. הסברתי לו שאני נתקל בבעיה רצינית של מציאת מקומות תעסוקה לאנשים בגיל הזה בגלל פערים גדולים בין רמת הידע הבסיסית שלהם, כמו למשל בשפה, לבין הדרישות של מקומות העבודה. ביקשתי ממנו לפתוח כיתות ללימוד עברית וחשבון וכיתה שבה ילמדו איך עובדים עם המדיה הדיגיטלית, כלומר שימוש במחשבים, בתוכנות, באינטרנט, בפייסבוק ובאפליקציות שונות. במקביל ביקשתי מאחד מהמוקדים למציאת תעסוקה בעיר להתחיל לחפש מקומות עבודה עבורם, כך שהם יוכלו למצוא תעסוקה אחרי הלימודים. אני מתכוון לפקח על הנושא מקרוב כדי שהוא יצליח".

טלר: "תוכנית הקמפוס לגיל השלישי היא חלק מהפעילות הקהילתית שלנו, והרעיון מאחוריה הוא לרתום את הפנסיונרים שלנו מהמגזר האקדמי והמינהלי כדי שהם יהיו פעילים בה. הם יפעילו את כל המערך הזה לרווחת הקהילה".

 

צביקה ברבי (צילום: מור ברבי)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אזרח ותיק חיפאי

    יפה, שישלח מכתב לכל אזרח ותיק בחיפה, ביחד עם הפניה לתשלום הארנונה, עם פירוט הקורסים, ולא דרך העיתון. אז יתייחסו ברצינות לנושא.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר