גן ילדים (צילום: תומר אפלבאום)
גן ילדים (צילום: תומר אפלבאום)

מטרטרים את ההורים: שוב יום פתוח בגנים בלי צוות

בדומה לשבוע שעבר, שוב מכריזה עיריית חיפה על קיומו של יום פתוח בגנים, אך גם השבוע נותר בתוקף האיסור של ועד עובדי העירייה על הסייעות לפתוח את הגנים. יו"ר הוועד דוד וקנין: "הגננות והסייעות לא יהיו בכלל בגן. מיום כזה לא יוצא כלום"

פורסם בתאריך: 20.1.19 19:58

עיריית חיפה פרסמה היום (ראשון) הזמנה להורים ובה נכתב כי 14 גני ילדים יהיו פתוחים מחר בשעות 19:00-17:30 לצורך התרשמות של ההורים "מגני העירייה ומהסביבה שבה ילמדו בשנה הבאה". אלא שבדומה לשבוע שעבר – צוותי הגנים לא יהיו נוכחים ביום הפתוח.

כזכור, כבר בשנה שעברה אסרה הסתדרות המורים על הגננות להשתתף בימים הפתוחים משום שהן אינן מתוגמלות על כך. כאשר ביקשה העירייה לעקוף את המכשול ולקיים את הימים הפתוחים עם הסייעות, היא נתקלה בהתנגדות של ועד עובדי העירייה שאסר על הסייעות לשתף פעולה. בשבוע שעבר הכריזה העירייה שוב על קיום יום פתוח ביום רביעי, למרות שגם במקרה זה היה ידוע שהגננות והסייעות לא יהיו נוכחות. הורים שהפנו לעירייה את השאלה אם היום מתקיים נענו בחיוב, ומצאו את עצמם מול גנים סגורים.

 

 

כעת, כאמור, שוב מזמינה העירייה את ההורים ליום פתוח לאחר שהיא פרסמה רשימה של גנים שיהיו פתוחים מחר. יום פתוח נוסף נקבע ליום רביעי, אך בשני המקרים שוב לא תהיה נוכחות של גננות או של סייעות.

יו"ר ועד עובדי העירייה דוד וקנין יצא נגד הכרזת העירייה על קיום הימים הפתוחים השבוע ואמר: "מי שפותח את הגנים הם אנשים שלא נמנים עם הצוות החינוכי של הגן, כמו מאבטחים וסטודנטים. ההורים יוכלו להתרשם מהמבנה, אבל זו לא הכוונה ביום פתוח. ביום כזה ההורים מצפים להכיר את הצוות החינוכי, כלומר את הגננות ואת הסייעות, והן לא יהיו כלל בגן. מיום כזה לא ייצא כלום".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ועדה קרואה עכשיו!

    חיפה צריכה ועדה קרואה דחוף
    זה הפתרון היחיד לשחיתות בעיריעה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר