הדגמה של אטב הבנג'י
הדגמה של אטב הבנג'י

תלמידי חינוך מיוחד ייצגו את ישראל בתחרות יזמים בין לאומית

שלושה מתלמידי כיתת החינוך המיוחד בחטיבת הביניים שקד של תיכון קרית חיים ייצגו את ישראל בתחרות בריגה, לטביה, עם פיתוח של אטב כביסה בשם בנג'י שלא ניתק מהחבל ואשר זכה במקום הראשון בתחרות ארצית ליזמים צעירים

פורסם בתאריך: 3.2.19 10:13

שלושה תלמידים מכיתת החינוך המיוחד בתיכון קרית חיים ייצגו את ישראל בתחרות הבין לאומית ליזמים צעירים שתתקיים בחודש אפריל בריגה, לטביה. השלושה, שלומדים בחטיבת הביניים שקד, ייצגו את המדינה ביחד עם שישה נציגים מחטיבות ביניים בנצרת ובראשון לציון.

כדי להשתתף בתחרות היזמים הצעירים הקימו תשעה מתלמידי החינוך המיוחד בבית הספר חברה בשם C66. הם לוו על ידי שישה יועצים מתחומים שונים ובהם בוגרי בית הספר ובוגרי התוכנית "יזמים צעירים עושים עסקים" עומר אילוז ועידן וגנר. הפיתוח שהם יצרו הוא אטב כביסה בשם בנג'י הקשור לחבלים באופן כזה שהוא לא ניתק ונופל. הפטנט, אומרים הממציאים הצעירים, מעודד ניצול משאבי טבע כמו שמש ורוח לצורך ייבוש הכביסה במקום שימוש במכשירי חשמל שהפעלתם כרוכה בזיהום הסביבה ובהוצאה כספית גבוהה.

 

 

הבנג'י הוצג לראשונה בשנת הלימודים שעברה בתחרות יזמים צעירים אזורית שהתקיימה באוניברסיטת חיפה. ההמצאה זכתה במקום הראשון בתחרות ונבחרה לייצג את מחוז חיפה בתחרות הארצית של יזמים צעירים ישראל שנערכה בחודש אוקטובר בראשון לציון. גם שם ניצחה הקבוצה החיפאית, והפטנט שלה נבחר לייצג את ישראל בלטביה, שאליה ייצאו שלושה מחברי הקבוצה.

מנהלת חטיבת הביניים שקד מיכל שמלה: "זוהי יוזמה חדשנית שאפשרה לתלמידים שלנו לבטא את עצמם באופן ראוי, תוך סיפוק רב. זוהי למידה משמעותית הלכה למעשה ואנחנו גאים בהם".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר